داستان عجیب محمد نادری; بین او و یحیی گل محمدی چه گذشت؟

داستان عجیب محمد نادری;  بین او و یحیی گل محمدی چه گذشت؟

محمد نادری که هم در استقلال و هم در پرسپولیس تجربه یاغی شدن در فوتبال ایران را داشت. این چالشی است که تعداد کمی از بازیکنان جرات امتحان کردن آن را داشته اند و از آن زمان اغلب با سوالات تکراری و آزاردهنده مواجه شده اند. این سوال که با وجود اینکه در هر دو تیم بازی می کنید، واقعا طرفدار کدام موضوع هستید؟ نادری برخلاف برخی از شورشیان که به خود زحمت ارائه تیم مورد علاقه خود را نمی دهند، ترجیح داد به این سوال پاسخ ندهد.

این مدافع چپ که این فصل را با آلتای اسپور ترکیه به پایان رساند، دوشنبه شب مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در پاسخ به این سوال که استقلالی هستید یا پرسپولیسی، گفت: همه یک تیم را دوست دارند، اما من نمی خواهم صحبت کنم. در مورد آن دم.”

او درباره جدایی از پرسپولیس و پیوستن به استقلال گفت: نمی توانم برخی چیزها را بگویم. من دو سال است که در مورد آن صحبت نکرده ام و اگر بتوانم این کار را انجام نمی دهم. شرایط به گونه ای بود که مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم.

اما شاید برای برخی این سوال پیش آمده باشد که محمد نادری در پرسپولیس درباره چه چیزی صحبت نکرد؟ محمد نادری یک فصل و نیم در تیم پرسپولیس حضور داشت که با آن دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را به دست آورد. این بازیکن چپ پا با تیم کورتریج بلژیکی قرارداد داشت و در این مدت به صورت قرضی در تیم پرسپولیس حضور داشت و یحیی گل محمدی نیز قصد داشت حضور خود را در این تیم گسترش دهد اما …

محمد نادری در تابستان 1399 از دیدار با مدیران باشگاه در پرسپولیس و مذاکره خودداری کرد. او روی باشگاه اصرار کرد و محمد نادری را تکذیب کرد و در نهایت یحیی گل محمدی تصمیم به خرید سعید آقایی گرفت. وقتی این خبر به گوش محمد نادری رسید، او این بار به فراخوان پرسپولیسی ها پاسخ داد اما شرط گذاشت: «باید با آقای یحیی حضوری ملاقات کنم و برای رفع آن از ایشان ضمانت بگیرم!»

محمد نادری پس از درخشش در پرسپولیس، با دعوت از تیم ملی تلاش کرد تا در تیم ملی ایران جدایی ناپذیر شود و همین امر او را مجبور کرد برای باشگاه خودش بازی کند. زمانی که یحیی گل محمدی این درخواست را شنید، محمد نادری به شدت با ملاقات خصوصی با او مخالفت کرد و اعلام کرد که برای تسویه حساب باید با سعید آقایی رقابت کند. این مخالفت با یحیی گل محمدی باعث شد محمد نادری در اقدامی عجیب در آبان ماه 1395 استقلالی شود اما با وجود عملکرد خوبش در این تیم باز هم نتوانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. احتمالا منظور محمد نادری ناگفته های پرسپولیس در این مورد و مخالفت یحیی گل محمدی با دیدار شخصی با او بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید