دعوت از 15 بازیکن برای یازدهمین اردوی تیم والیبال نوجوانان


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883617

سرمربی تیم والیبال جوانان 15 بازیکن را به یازدهمین اردوی تدارکاتی این تیم در تهران دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین اردوی تدارکاتی تیم والیبال جوانان ایران از روز دوشنبه 6 تیرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز می شود..

محمد وکیلی سرمربی این تیم از 15 بازیکن برای شرکت در این مرحله از تمرینات که 19 روز تا روز جمعه 23 مردادماه ادامه دارد دعوت کرده است..

عمران گودجیلی، محمد بوجمهرانی، محمدرضا الجلیل، آرمین کلیچ نیازی، طاها بهبود نیا، امیرعلی دوالی، امید ساکلی، سید مرتضی طباطبایی، سید متین حسینی طالوتی، سید حسین زمانی، سام مرادی، حامد شمسینی، ابوالفضلیان، ابوالفضلیان و آرین محمودی نژاد بازیکنان دعوت شده در این اردو هستند.

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز یکشنبه 5 تیرماه خود را به سرمربی تیم ملی جوانان در کمپ ملی فدراسیون والیبال معرفی کنند..

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی)، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، محمدامین شاکری و حسام نایجی (سرمربی)، امان نظردوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور)، مانی میراب زاده (فیزیوته) مهدی آذرمهری (ماساژور) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی می کند.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران برگزار می شود و تیم والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در این رقابت ها آماده می کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید