دلیل اصلی جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس مشخص شد

دلیل اصلی جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس مشخص شد

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس که چند سالی در این تیم حضور داشت، به دلیل ضعف مدیریتی مدیران این تیم و عدم احقاق حق خود، به طور ناگهانی ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. اگر رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد از طریق شکایت به فیفا درخواست خود را دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره محاکمه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را پرداخت کند. رادو که پیش از بازی با پرسپولیس ایران را ترک کرده بود، همچنان از بازگشت خود ناراضی است و مدیران پرسپولیس نتوانسته اند کاری کنند تا دروازه بان کروات را به تمرینات بازگردانند. حتی افشین پیروانی هم چندی پیش اعلام کرد که فعلا خبری از بازگشت رادو نیست. همانطور که مشخص است رادو را باید اولین جدایی پرسپولیس در نیم فصل اول دانست. ما در تماس با رادو، که مقر آن در کرواسی است، تردید نکردیم. آخرین صحبت های دروازه بان کروات پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

پشیمان نیستی که ایران را ترک کردی؟

طوری با من برخورد کردند که انگار باید ایران را ترک کنم. تا سال 2024 با پرسپولیس قرارداد داشتم، تابستان بعد از دریافت نکردن درخواست هایم از ایران رفتم اما چون کمی صداقت دیدم تصمیم گرفتم برگردم اما در نهایت شرایط به سرعت تغییر کرد و تصمیم گرفتم برگردم. از پسر و همسرش جدا شود. انتظار وعده های دروغ فایده ای نداشت. در طول تابستان مدیر باشگاه تغییر کرد، اما چیزی برای من بهتر نشد. احساس بی احترامی کردم و 15 روز به باشگاه فرصت دادم اما بدهی پرداخت نشد و به خانه برگشتم.

آیا خانواده شما با رفتن از ایران موافقت کردند؟

قطعا درست است؛ آنها همیشه در هر صورت از من و تصمیماتم حمایت کرده اند. آنها این اواخر در ایران حال خوشی نداشتند و خروج از ایران تصمیمی برای من و خانواده ام بود.

دلیل نارضایتی آنها چه بود؟

دلیل عصبانیت من و اتفاقی که برای من افتاد. همسرم از اینکه مدیران پرسپولیس به من احترام نمی گذارند و همین باعث شد که از ایران برویم خیلی ناراحت بود. خانواده من در کرواسی احساس راحتی می کنند و از حضور در اینجا خوشحال هستند.

آیا باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات شما و بازگشت به ایران تلاش کرد؟

آنها تلاش نکردند و چیزی به من نگفتند. فکر نمی کنم آنها به من نیاز داشته باشند و فقط یک پرونده جدید فیفا نمی خواهند.

آیا هواداران پرسپولیس منتظر شکایت شما به فیفا هستند؟

من هنوز این تصمیم را نگرفته ام و به فیفا شکایت نکرده ام. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. تنها چیزی که الان می دانم این است که قصد بازگشت به ایران را ندارم. فقط برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم این فصل هم قهرمان شوند.

برنامه های شما برای آینده چیست؟

من 32 سال سن دارم و فکر می کنم این بهترین زمان برای یک دروازه بان است. احساس خوبی دارم و نکته مثبت برای من این است که مستعد مصدومیت نیستم. من عجله ای ندارم و تصمیم سریعی نخواهم گرفت. مهمترین چیز این است که روحیه ای شاداب داشته باشم و سپس تصمیم خواهم گرفت که چگونه حرفه ام را ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید