دلیل اقدام عجیب سرمربی پرسپولیس مقابل استقلالی ها سربازان

دلیل اقدام عجیب سرمربی پرسپولیس مقابل استقلالی ها سربازان

ملوان لیدر لیگ یک امشب در یکی از مهمترین دیدارهای این فصل لیگ آزادگان مس کرمان را در رده دوم قرار داد. ملوان امشب در جمع هواداران به مصاف شاگردان فرزاد حسینی می رود و در صورت کسب حداقل 15 امتیاز از 9 بازی باقی مانده خود می تواند پس از 6 فصل غیبت به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگردد.

ملوان با وجود اینکه در 25 بازی قبلی خود یک بار شکست خورده و دومین خط دفاع برتر لیگ یک را در اختیار دارد، اما مازیار زارع و کادرفنی ملوان قصد استفاده از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را ندارند. پیوستن به باشگاه نوردیک هنوز جزو تفنگداران دریایی 18 نفره نیست. مازیار زارع سرمربی ملوان اواخر اسفند و تنها 10 روز پس از پیوستن این دو بازیکن به سپید انزلی گفت که وضعیت روحی و روانی این دو مدافع خوب نیست و آنها آماده حضور در لیگ یک نیستند اما 40 روز است. بعدها نظر، ظاهرا یزدانی و مورمند هنوز به وضعیت روحی ایده آل نرسیده اند.

لیست 20 ملوان برای دیدار با مس شب گذشته منتشر شد اما یزدانی و مورمند همچنان مفقود هستند. این در حالی است که طبق رسانه های مختلف این دو بازیکن چند هفته ای است که در تمرین ملوان حاضر نشده اند و با این تیم تمرین نکرده اند. حتی در عکس های منتشر شده در سایت و صفحات مجازی باشگاه ملوان از تمرین این تیم خبری از این دو سرباز مدافع نیست و به نظر می رسد مشکل این دو جدیتر از بحث ها باشد.

نایب رئیس باشگاه ملوان در این خصوص توضیح داد: دلیلی ندارد فردی که در تصاویر نیست، یعنی با تیم تمرین نکرده باشد. آنها سربازان نیروی دریایی و باشگاه دریایی هستند و ممکن است به درخواست نیروی دریایی در پادگان حضور داشته باشند یا حتی با تیم دوم تمرین کنند و در تصاویر حضور نداشته باشند. عدم حضور آنها در لیست تیم به تصمیمات کادر فنی به رهبری مازیار زارع مرتبط است و او هدایت این پرونده را بر عهده دارد. اینکه بازیکنی به دلیل سربازی در تمرین حاضر نمی شود درست نیست و ممکن است این دو با هماهنگی کادر فنی چند روز دیگر مرخصی گرفته باشند. همچنین ممکن است سرمربی تیمش نخواهد ترکیبی بسازد که تیمش خوب انجام داده است. حتی اگر نیمکت نشین یا نفرات نشسته از تیم های بزرگ پایتخت یعنی استقلال یا پرسپولیس باشند. این سوال برای مردم انزلی و ملوان خوشایند نیست.

دیدگاهتان را بنویسید