دیدار شهاب حسینی با همسر کارگردان تمام شد! + جزئیات

دیدار شهاب حسینی با همسر کارگردان تمام شد!  + جزئیات

روز جدید شهاب حسینی به فیلم کوه های دور ساخته میترا تبریزیان پیوست.

شهاب حسینی متولد بهمن 1352 شهاب حسینی بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم سوپراستار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. در جشنواره فیلم کن 2016، شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد. شهاب حسینی همچنین برنده خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم شد. برلین به همراه بازیگران فیلم در سال 2011. او با سیمین جدایی نادری به دست آورد.

شهاب حسینی بازیگر ایرانی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن 2016 که این جایزه را برای بازی چند لایه و پیچیده در فیلم فروشنده اصغر فرهادی دریافت کرد، به فیلم کوه های دور به کارگردانی میترا تبریزیان پیوست.

«کوه‌های دور» داستانی است با مضمونی تمثیلی که دنباله‌ای بر اولین فیلم تحسین‌شده تبریزیان با عنوان غلام با بازی شهاب حسینی است.

استودیوی لندن که فیلم «برده» را تولید کرده، «کوه‌های دور» را در جشنواره لوکارنو که در حال برگزاری است، ارائه می‌کند.

«کوه های دور» نوشته تبریزیان و سیروس مسعودی، نویسندگان فیلم غلام، درباره علی، پسر 12 ساله ای است که در شهری کوچک در ایران زندگی می کند، مادر علی در جوانی ناپدید می شود و پدر علی او. قبلا ازدواج کرده است

دیدگاهتان را بنویسید