رئیسی درگذشت حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909783

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی، استاد حوزه علمیه خراسان و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی اظهار داشت: این عالم انقلابی که به اخلاص حضرت ثمین الائمه امام رضا (ع) نزدیک بود. (علیه السّلام) عمری پربرکت و فیض این منبع نور را سپری کرد و در تبیین و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام اهتمام ورزید و با دانش و تأثیرپذیری افراد مستعد تربیت کرد. کلمات موثر . بی شک شایستگی های علمی این استاد وارسته همیشه در یادها خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت عالم وارسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید جعفر طباطبایی موجب تأثر و تأثر گردید.
این عالم انقلابی که از یاران نزدیک امام رضا (علیه السلام) با اخلاص امام رضا (علیه السلام) بود، پس از دریافت فیض از این منبع نور، عمر پربرکت خود را وقف مجاهدت در راه تبیین و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و با علم و تأثیر کلام مؤثر خود توانست مردم را تربیت کند. بی شک شایستگی های علمی این استاد وارسته همیشه در یادها خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده محترم به ویژه فرزندان معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان مشهد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت و آرامش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید