رئیس بنیاد مستضعفان در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق پیام ارسال کرد



حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پس از حمله روز گذشته صهیونیست ها به کنسولگری کشورمان در دمشق بیانیه ای صادر کرد.

رئیس بنیاد مصطفان پس از حمله صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق پیامی ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری موج


در پی حمله وحشیانه صهیونیست ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه، سردار حسین دهکان اساس مستضعفان انقلاب اسلامی وی در پیامی ضمن تبریک و تبریک شهادت سرداری زاهدی و حاجی رحیمی و همرزمانشان، این جنایت صهیونیستی را تسریع در انحلال این رژیم جنایتکار خواند.

متن کامل پیام وی به شرح زیر است:

«و كساني را كه در راه خدا كشته شده‌اند مرده مپندار، بلكه نزد پروردگارشان زنده اند، به آنها سير مي‌دهند».

حمله وحشیانه صهیونیست ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم وحشی که دستانش به خون ده ها هزار کودک و زن و مرد بی گناه غزه آلوده است انجام شد. رژیمی که با جسارتی بی سابقه و با نقض تمامی قوانین بین المللی تعدادی از فرماندهان و مستشاران نظامی سپاه پاسداران را هدف قرار داد و فهرست جنایات و جنایات خود را تکمیل کرد.

اسرائيل او قطعاً تاوان شهادت سرلشکر زاهدی و حاجی رحیمی و همچنین 5 تن دیگر از نیروهای سپاه پاسداران در این حمله را خواهد داد و جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و کل منطقه منسجم تر، با انگیزه تر و بیشتر خواهد بود. قوی در اهداف خود در برابر آن رژیم ظالمانه و تشنه به خون را دنبال خواهد کرد.

ضمن عرض تسلیت و تسلیت شهادت این عزیزان به حضور رهبر انقلاب و ملت شریف ایران، یقین دارم که این جنایت بزرگ پایان این رژیم ننگین را تسریع خواهد کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.