رئیس مجلس در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت فرستاد

پیام رئیس جمهور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و مأموریت به کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ابعاد این حادثه

به گزارش خبرگزاری موج


، رئیس شورای اسلامی ذیل حمله تروریستی وی با ارسال پیامی به کمیسیون امنیت ملی گلزار شهدای کرمان و هیات رسیدگی به گستردگی این حادثه را اعلام کرد.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

“به نام خدا

حادثه ناجوانمردانه و تروریستی انفجار گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شد، تأسف و تأسف را برانگیخت.

این فاجعه غم انگیز و غیرانسانی که حاصل رسوایی و دشمنی دشمنان با ملت رشید در ایران بود و مردان و زنان و کودکان بی دفاع را در خون به خاک و خون کشید، ثابت کرد که این مردم نادان و ترسو تا چه اندازه از حضور پرشور مردم ایران حمایت نکردند. مردم در دفاع از آرمان های نظام و عهد و پیمان با شهدا ترس و نگرانی دارند.

مردم متدین و متدین این خطه از وفاداری خود به مواضع انقلابی که سال هاست بر آن ایستاده اند دست نخواهند کشید و این اقدامات مذبوحانه و مذبوحانه که با دستان باز دشمنان انجام می شود هیچ تأثیری در آنان نخواهد داشت. عزم و تعهد

عذاب و لعنت خداوند بر مشرکان کفر و الحاد که به دلیل ناتوانی در ایستادگی در جبهه های جنگ بهترین بندگان خدا را با بی شرمی و وحشیانه هدف دشمنی و کینه توزی قرار می دهند.

لازم است دستگاه های امنیتی و انتظامی با جدیت عاملان و فرماندهان این حادثه خونین را شناسایی و مراکز درمانی با وضعیت مجروحان و مجروحان برخورد کنند. همچنین کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز زوایای این مصیبت را بررسی و گزارش خود را به شورای اسلامی ارائه کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده شهدای این حادثه، برای روح شهدا و بزرگواران و همچنین مجروحان شفای عاجل و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. .


آیا این خبر مفید بود؟