راه ها و شرایط امروز 21 اردیبهشت 1401

راه ها و شرایط امروز 21 اردیبهشت 1401

روز جدید : کارشناس مرکز ملی مدیریت راهداری آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: محور چالوس در مسیر جنوب به شمال گرماب به گچسر شاهد ترافیک و ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و تهران- بوده است. بزرگراه شمال و قزوین – بزرگراه راش در سفر دو طرفه روان اعلام شد.

کارشناس مرکز ملی مدیریت راه از ترافیک در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز ملی مدیریت راه های کشور در تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: محور چالوس در مسیر جنوب به شمال گرماب به گچسر شاهد ترافیک و ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و تهران – شمال بود. بزرگراه ها و بزرگراه کزوین رشت دو طرفه اعلام شده است.

وی محور فیروزکوه را بارانی دانست و گفت: محور هالوزه همراه با مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز و بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت اختلال جوی نداشته و برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی دارای اختلالات جوی هستند. شاهد باران

کارشناس مرکز ملی مدیریت راهداری همچنین از آخرین وضعیت راه در سایر محورها خبر داد و گفت: محور کرج – قزوین در محدوده مهرویلا و محور قزوین – کرج در محدوده پل فردیس دارای بار سنگین و محور ریگان – است. محور ایرانشهر مسدود است.

دیدگاهتان را بنویسید