رسانه های سعودی از انتقال رونالدو به نصر خبر دادند

اما این خبر از سوی چند رسانه اروپایی دیگر و همچنین رونالدو تکذیب شد اما روزنامه سعودی شرق الاوسط امروز خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر کرد.

الشرق الاوسط در این خصوص نوشت: هنوز نمی توان نظر مسئولان نصر را درباره این گزارش به دست آورد، در حالی که اسکای اسپورت گزارش داد رونالدو هنوز به توافق نرسیده است. به گفته منابع آگاه به الشرق الاوسط، مذاکره کنندگان عربستانی در این باشگاه چند روز قبل از شروع جام جهانی پیشنهادات خود را ارائه کردند و چندین بار در منزلش در لیسبون با این بازیکن دیدار کردند و از طریق دوحه با ستاره پرتغالی تماس مستمری داشتند. ، اما او. آنها اعلام کرده اند که پس از پایان رقابت های جام جهانی پرتغال تصمیم نهایی خود را اعلام خواهند کرد، یعنی هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. به گفته همین منابع، مبلغ این معامله 225 میلیون یورو در مدت 3 سال بوده است.

این روزنامه عربستانی نیز با تکرار اظهارات سرمربی پرتغالی در این خصوص گفت: به گفته منابع خبرگزاری فرانسه از باشگاه النصر تماس هایی با ستاره پرتغالی صورت گرفته اما چیزی امضا نشده است. یکی از مسئولان باشگاه النصر که نخواست نامش فاش شود فاش کرد که این بازیکن 37 ساله قراردادی امضا نکرده و هنوز نکاتی برای حل شدن وجود دارد.

از سوی دیگر روزنامه عربی «الاکتوسدیه» این ماجرا را از منظر دیگری تحلیل کرده است. به نوشته این روزنامه، در صورت قطعی شدن انتقال رونالدو به نصر، این بازیکن نمی تواند پیراهن شماره 7 باشگاه عربستانی را بر تن کند. این پیراهن متعلق به جلال الدین مشاریپوف از ازبکستان است و حتی در صورت جدایی این بازیکن از نصر، قوانین لیگ عربستان اجازه نمی دهد رونالدو به شماره 7 برسد.

قوانین لیگ عربستان می گوید که اگر بازیکنی به هر دلیلی باشگاه را ترک کند، شماره بازیکن در باشگاه پس از حضور رسمی او خالی می ماند و تا پایان فصل توسط هیچ بازیکن دیگری استفاده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید