ریکاردو ساپینتو از دیدار مهم استقلال محروم شد

ریکاردو ساپینتو از دیدار مهم استقلال محروم شد

مهدی افضلی یکی از اعضای هیات مدیره در پاسخ به این سوال که چرا ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره شرکت نکرد و در جمع خبرنگاران گفت: آیا باید در جلسه شرکت می کرد؟ نیازی به حضور ایشان در جلسه هیئت مدیره نبود.

اما چرا جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بدون سرمربی برگزار شد؟ اگرچه پیش از این گفته شده بود که جلسه هیات مدیره با حضور ریکاردو ساپینتو برگزار می شود تا اعضای هیات مدیره گلایه خود را از نتایج استقلال به وی اعلام کنند و همچنین دلایل ناکامی استقلال را جویا شوند. در هفته های پایانی بازی خود

حقیقت ماجرا این است که علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نیازی به حضور ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره نمی بیند و معتقد است این حضور از سوی رسانه ها به اولتیماتوم دادن تعبیر خواهد شد. سرمربی به همین دلیل ساعاتی زودتر از حضور اعضای هیئت مدیره در کمپ ناصر حجازی به محل تمرین استقلال رفت و به همراه پرویز مظلومی با سرمربی استقلال جلسه خصوصی برگزار کرد.

با توجه به بازی مهمی که چند روز دیگر استقلال با تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی دارد، علی فتح الله زاده تصمیم گرفت از کادر فنی تیمش حمایت کند تا استقلال در تدارکات این دیدار مهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید