ریکاردو ساپینتو به سیم نهایی ضربه زد

ریکاردو ساپینتو به سیم نهایی ضربه زد

برخی از امانوف به عنوان اولین جدایی از آبی ها یاد کردند و حتی شایعاتی مبنی بر رفتن او به تیم گل گهر شنیده شد اما حیدر افسری سرمربی آن تیم این خبر را تکذیب کرد. بحث جدایی سجاد شهبازاده بیشتر مطرح شد. مهاجمی که با وجود فرصتی که ساپینتو در اختیارش قرار داده، هنوز برای آبی ها گلزنی نکرده است.

اما ریکاردو ساپینتو در واکنش به این اخبار در گفتگو با مدیران باشگاه هیچ یک از این اخبار را تایید نکرد و گفت با نفراتی که در اختیار دارد ادامه خواهد داد. او از این خبر در رسانه ها ناراحت است زیرا نه او و نه رسانه های باشگاهی در مورد آن اظهار نظر نکرده اند. از همه مهمتر هنوز 7 هفته تا پایان نیم فصل و باز شدن پنجره زمستانی باقی مانده است.

ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته است که خبر جدایی بازیکنان را تکذیب کند و هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و به همکاری با این بازیکنان ادامه خواهد داد.

اگرچه تمرینات استقلال این روزها تعطیل است اما بازیکنان این تیم تمرینات ویژه ای را زیر نظر مربی بدنساز دنبال می کنند و کادر فنی تیم برای انجام تمرین با تمامی بازیکنان در تماس است. تمرینات استقلال قرار است از پنجشنبه هفته آینده در تهران آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید