سازمان سنجش در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق بیانیه داد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به شهدای این حمله تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از سازمان اندازه گیری ها آموزش و پرورش کشور در این بیانیه اعلام کرد: پس از حملات غیرانسانی به مراکز غیرنظامی، بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه، رژیم منفور و وحشی صهیونیستی در جدیدترین اقدام به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد. که مصداق بارز این اقدامات است این جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین المللی است.

حمله تروریستی این امر منجر به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت این سرداران و رزمندگان خستگی ناپذیر در جبهه های نبرد حق علیه باطل در روز شهادت امیرالمومنین علی(ع) شد. (عج) دل ملت سرافراز و ظالم ستمگر ایران اسلامی را غمگین و آزرده و بدون شبهه این اقدام ناجوانمردانه ملت شریف ایران اسلامی را از این غده سرطانی بیش از پیش خشمگین و منزجر کرده است و امسال روز قدس با شکوه تر از همیشه با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان در محضر مقام معظم رهبری، خانواده و یارانشان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، برای این شهدای والامقام از درگاه الهی علو درجات مسالت دارد. رضوان و علو درجات و برای خانواده این عزیزان صبر.



آیا این خبر مفید بود؟