سرلشکر سلامی و وزیر دفاع درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفتند.


ساعت: 10:33
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880125

فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه های جداگانه ای درگذشت مادر شهید محمد بابایی ژاپنی الاصل را تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه های جداگانه ای درگذشت والده ژاپنی الاصل شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفتند.

متن پیام سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

درگذشت مرحومه گرانقدر سبای بابایی (کونیکو یامامورا) مادر گرانقدر شهید ژاپنی الاصل دفاع مقدس «محمد بابایی» موجب تاسف و تاثر شد.

این مادر مؤمن و نیکوکار تحت تأثیر مغناطیس اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با احترام به دین پیامبر اعظم (ص) و شریعت محمدی دعوت به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی و در زمره جبهه های حق و پیام آوران بود و حق با تربیت فرزندی شجاع و مجاهد، نام بزرگ و باشکوه او را در کتاب حماسه آفرینان ثبت و جاودانه کرد. هشت سال دفاع مقدس و پیشگامان جهاد فرهنگی.

فقدان این بانوی صالح و صبور را به خانواده محترم بابایی تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحومه سعیده زهرا سلام الله علیها تسلیت می گویم. بر او و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و بازماندگانش صبر و اجر. خیلی لطفا

به گزارش مهر، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در پیامی درگذشت سبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید مدافع حرم ژاپنی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

داستان زندگی مادران شهدا با ایثار، ایثار و انتظار عجین شده و نمونه های زنده ایثار و ایمان خالصانه به وعده های الهی هستند که فرمان امام خمینی (ره) را با «باموالهم و» اطاعت می کنند. نفسم» خداوند در راه حق توکل می کند.اهدا

خبر درگذشت بانو ام الشهید صبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید مقدس ژاپنی الاصل بسیار تأثیرگذار بود.

این بانوی مؤمن، شریف و نمونه پس از سالها خدمت در جمهوری اسلامی ایران سرانجام به درگاه خداوند پیوست.

از خداوند متعال علو درجات و رفاقت با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید