سرمایه بانک کارگران رفاه به 660 هزار میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی با اعلام این خبر افزود: با اقدامات بعدی هیات مدیره بانک و با حمایت و نظر مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عالی سازمان سازمان تامین اجتماعی منابع مالی لازم را برای اجرای پیشنهاد بانک اعلام کرد رفاه کارگران بر اساس افزایش سرمایه این بانک از 193 هزار میلیارد ریال به 660 هزار میلیارد ریال تعیین شد و روند تامین مالی این افزایش سرمایه با ابلاغ شد. تصویب شورای عالی اقتصاد و اجرا توسط مقام معظم رهبری.

دکتر للقانی به نقش وزارت اقتصاد و دارایی در افزایش سرمایه بانک اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بدون شک نقش این وزارتخانه و جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی در پیشبرد برنامه های توسعه رفاه است. بانک از جمله افزایش سرمایه بانک نیز با حمایت بسیار مهم است. کارآمدی فعالیت های بانک رفاه زمینه را برای توسعه اقدامات حمایتی بانک برای رونق تولید و اشتغال زایی فراهم کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران یادآور شد: پس از انجام تشریفات اداری و قانونی ثبت افزایش سرمایه مذکور که رشد قابل توجهی در حدود 250 درصد سرمایه بانک رفاه کارگران از تاریخ تاسیس است، شاهد توسعه خواهیم بود. از خدمات بانک

دکتر لالقانی با اشاره به تاثیرات افزایش سرمایه بر فعالیت این بانک افزود: این افزایش سرمایه شاخص های مهمی از جمله کفایت سرمایه بانک رفاه کارکاران را بسیار بالاتر از استانداردهای شبکه بانکی کشور (8 درصد) و به عنوان اولین بانک کشور افزایش داد. از نظر سرمایه، علاوه بر رفع محدودیت های قانونی از جمله سقف خرید دارایی های ثابت، محدودیت سرمایه گذاری در سهام شرکت های سرمایه پذیر و اوراق مشارکت و تسهیلات و تعهدات کلان می تواند حضور موثرتر و پررنگ تری در عرصه های مختلف اقتصادی و اقتصادی داشته باشد. زمینه های تولیدی کشور

دکتر اسماعیل لالقانی با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش سرمایه به منظور افزایش ظرفیت جذب منابع، بهره وری و بهره وری از سوی بانک رفاه کارگران مطرح شد که با موافقت، سطح کمی و کیفی خدمات این بانک به ذینفعان مواجه شد. ، که کارگران، مستمری بگیران شرکت های LLC و مشتریان هستند، در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید