سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری فولادشهر منصوب شد

به گفته شهردار فولادشهر؛

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ارتباطات و مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولادشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فولادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


در این مراسم با حکم حسین ایزدی شهردار فولادشهر، سعید محمدی منش به سمت سرپرست معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری منصوب شد و رضا اسماعیلی به دلیل شایستگی در معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قدردانی و به سمت سرپرست شهرداری منصوب شد. بخش بازرسی و رسیدگی به شکایات

هم شهردار فولادشهر وی با صدور حکمی ایوب علی عقدکی را به سمت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منصوب و از زحمات و خدمات نادر رضایی منش قدردانی کرد.

شهردار فولادشهر در این مراسم بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت نیروهای شهرداری فولادشهر تاکید کرد و گفت: تغییر و تحول لازمه استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و مدیران مدیریت شهری است و این مهم است. موجب پویایی و تعالی بخشهای مختلف شهرداری خواهد شد.»

وی با بیان اینکه فولادشهر در مسیر رشد و توسعه و مدیریت شهری در عرصه های مختلف قرار دارد، تصریح کرد: با بکارگیری مدیران تازه نفس و خلاق در ادارات مختلف و استفاده از تمام ظرفیت مدیران شهرداری تمام توان خود را برای رشد به کار گرفتیم. و برای دستیابی به رونق و توسعه پایدار شهری در فولادشهر، تغییر مدیران به منظور استفاده از ظرفیت آنها در بخشهای جدید و متفاوت نیز در همین راستا انجام شده است.



آیا این خبر مفید بود؟