سیاوش یزدانی ضربه آخر را به هواداران استقلال زد

سیاوش یزدانی ضربه آخر را به هواداران استقلال زد

استقلالی ها امروز شرایط عجیبی را در اطراف اردوگاه مرحوم حجازی تجربه کردند. برخی از هواداران به نتایج تیم معترض بودند و در هنگام خروج بازیکنان از کمپ با آنها برخورد کردند و از نتایج این تیم گلایه کردند.

یکی از این هواداران که صدای بلندش در حین صحبت با سه نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه یعنی پرویز مظلومی، محمد مومنی و حجت کریمی در گوشه و کنار کمپ پیچید، گفت که برخی بازیکنان کم می آورند. وی در صحبت های خود به طور غیرمستقیم به سیاوش یزدانی اشاره کرد که در مصاحبه ای از حضور نداشتن در تیم محمود فکری ابراز خوشحالی کرد.

پس از پایان تمرین امروز و خروج یزدانی از اردوی حجازی، این هوادار به مدافع استقلال اعتراض کرد و گفت: درست بازی کن، اوضاع چطور است؟ بعداً وقتی یزدانی داشت سوار ماشین می شد، یکی دیگر از هواداران به آن بازیکن گفت: باید مردمی باشی، هواداران سرد و گرم بیایند…

در این لحظه یزدانی که روی صندلی ماشین نشسته بود و در را باز گذاشته بود، سخنان اعتراض آمیز این مرد را قطع کرد و گفت: شما طرفدار نیستید آقا… عزیزم شما طرفدار نیستید وگرنه اینقدر انتقاد نکرده اند.»

هوادار معترض پاسخ داد: پس ما چی هستیم؟ یکی دیگر گفت: من طرفدار آقا سیاوش هستم…

در همین لحظه یزدانی با گفتن «هوادار باخت انتقاد نمی کند» در ماشین را بست و اعتراض هواداران بلندتر شد و یکی از آنها فریاد زد چرا بعد از باخت پاهای محمود فکری را خالی کردی؟ خودروی محافظ استقلال حرکت کرده و کمپ حجازی را ترک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید