شاه ماهی از پرسپولیس رفت؟

شاه ماهی از پرسپولیس رفت؟

در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر ویژه از هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیران باشگاه، رضایت و حمایت همه جانبه خود را از مدیرعامل و سرمربی اعلام و بر حفظ ثبات و همبستگی در باشگاه تاکید کرد. تمام امور باشگاه برای کار بیشتر آنها اصرار داشت

هیئت مدیره این شرکت روز چهارشنبه با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد. این دیدار به دلیل انتشار برخی شایعات از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. در پایان با توجه به نظرات بیان شده و تصمیمات اتخاذ شده با تاکید بر پایداری و ادامه مسیر قهرمانی مواضع قطعی اتخاذ و اعلام شد.

هیات مدیره پرسپولیس در اولین جلسه خود پس از هت تریک قهرمانی، نقشه راه فصل آینده خود را مشخص کرد.

بخشی از جلسه امروز به بررسی امور جاری باشگاه، شنیدن گزارش عملکرد در بخش های مختلف از جمله امور مالی و حقوقی و تصمیم گیری در مورد آنها اختصاص داشت. در ادامه بحث های جامع و کلان برای فصل پیش رو نیز در دستور کار قرار گرفت.

اعضا در این جلسه تاکید کردند؛ پرسپولیس و هوادارانش در فصل گذشته دست به کار بزرگی زدند و افتخار بزرگ دیگری کسب کردند. بنابراین انتظار می رفت; باشگاه باید در معرض شایعات و مسائلی از این دست باشد. مواردی که باعث نگرانی هواداران نیز شد، اما اینکه صدای هواداران شنیده می شد و نگرانی آنها درک می شد، باعث اطمینان خاطر بود. مهمترین نتیجه جلسه امروز تاکید مداوم بر حفظ ثبات در بخش های مدیریتی و فنی بود. هیئت مدیره اعلام کرد؛ تیم برنده نباید دست به دست شود و هر اقدامی باید در جهت تقویت آن باشد، به ویژه اینکه لیگ قهرمانان آسیا رقابتی سخت و سخت است که رقبا از امکانات مالی بسیار بالاتری بهره مند هستند و محدودیت چندانی ندارند.

اعضا ابتدا از کادر فنی، بازیکنان و سایر اعضای تیم که در کار اصلی و پیشتاز این فصل حماسی بودند که منجر به قهرمانی در جام قهرمانان لیگ خلیج فارس، حذف و حذف شد، تقدیر، تشکر و تبریک ویژه کردند. در نتیجه سوپر جام. هیئت مدیره همچنین از هوادارانی که با حمایت پرشور خود در استادیوم ها و فضاهای دیگر، پایه اول همه موفقیت ها در همه دوران ها هستند، تشکر می کند.
هیأت مدیره در مصوبه خود ضمن رسیدگی به موارد مطروحه، رضایت کامل از عملکرد مدیرعامل و مدیریت اجرایی باشگاه را اعلام و از ایشان و همکارانش تشکر و قدردانی کرد که با توجه به سیاست حفظ ثبات مدیریتی و سازمانی، از رضا حمایت کامل کردند. درویش و مدیران باشگاه اعلام کرد که حضورش ادامه دارد.

موضوع دیگری که این روزها مورد توجه هواداران قرار گرفته تداوم حضور یحیی گل محمدی است. در همین راستا اعضای هیئت مدیره در سخنانی مطرح کردند؛ آنها برای فصل بعد تصویر دیگری جز این مربی موفق روی نیمکت پرسپولیس تصور نمی کنند. هیات مدیره با اعلام این مشکل متوجه می شود که کار بسیار سخت، طاقت فرسا و پر استرس بوده است و این مشکل کل زندگی فردی و اجتماعی شرکت کنندگان به ویژه سرمربی را تحت الشعاع قرار داده است.وی در پرسپولیس تاکید کرد و حفظ را مد نظر قرار داد. فنی و ثبات برای سرمربی به عنوان کلید برنامه ها و تصمیمات پیش روی او.

هیئت مدیره مصوبه خود را تصویب کرد؛ یحیی گل محمدی برای اعتلای نام پرسپولیس و شادی هواداران از حمایت همه جانبه هیات مدیره برخوردار است. همچنین برای برآورده شدن مطالبات خود که با هدف بستن تیمی قدرتمندتر خواهد بود، از مدیرعامل باشگاه خواسته شده تا با برگزاری جلساتی با سرمربی هر چه سریعتر مطالبات وی را دریافت و محقق کند. ضمناً در صورت لزوم موضوع باید سریعاً به هیأت مدیره ارجاع شود تا مصوبات و اجماع برای فراهم آوردن شرایط لازم یا رفع موانع اخذ شود.

مدیران پرسپولیس در تمامی سطوح خود را موظف می دانند که بهترین عملکرد ممکن را برای اعتلای پرسپولیس و خوشحالی هواداران ارائه دهند. مواردی مانند حفظ ثبات و حمایت از عناصری که در رسیدن به موفقیت نقش داشته اند در همین راستا است و البته وحدت و همدلی نیز از این عناصر اساسی محسوب می شود.در جلسه امروز تاکید شد که سعی شود خللی در این مسائل ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید