شروع دور جدید فروش خودروهای وارداتی + مبلغ واریز به حساب نمایندگی و زمان تحویل

شروع دور جدید فروش خودروهای وارداتی + مبلغ واریز به حساب نمایندگی و زمان تحویل

سازمان توسعه تجارت از اجرای طرح تحویل خودرو وارداتی در هفته آینده خبر داد که آخرین تحویل خودروی وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت نام های اسفند 1401) خواهد بود و اعلام کرد: در صورت عدم انتخاب خودرو از سوی متقاضیان مرحله اول در این پیشنهاد، اولویت آنها حذف خواهد شد و آنها باید از ابتدا در برنامه های بعدی ثبت نام کنند.

این سازمان اواخر شب گذشته (شب چهارشنبه) در جلسه آنلاین از بازگشایی سامانه یکپارچه تحویل خودروهای وارداتی در هفته آینده برای آخرین بار تحویل خودرو به متقاضیان از مرحله اول که در اسفند ماه 1301 بود، خبر داد و از بازگشایی سامانه یکپارچه تحویل خودروهای وارداتی خبر داد. مبلغ 500 میلیون تومان در حساب نمایندگی. وی به اطلاع می رساند که ثبت نام کرده اند و برای آنها نوبت داده شده است.

علاوه بر پیشنهاد مذکور، این آخرین پیشنهادی خواهد بود که ثبت نام کنندگان مرحله اول دارای اولویت و انتخاب خواهند بود. همچنین ثبت نام ویژه برای متقاضیان جدید انجام می شود و همه افراد می توانند با مسدود کردن 500 میلیون تومان حسابی که برای این منظور ارائه می شود در این پیشنهاد شرکت کنند.

با توجه به تاکید سازمان توسعه تجارت، در این تحویل نیز مانند تحویل خودروهای برقی، نوبتی وجود نخواهد داشت و پس از اولویت بندی افرادی که خارج از ظرفیت خودروی انتخابی هستند، مشمول عدم تخصیص خواهند شد.

بنابراین نوبت ثبت نام کنندگان مرحله اول فقط برای انتشار هفته آینده معتبر است و پس از آن دیگر امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. موردی که از سوی رئیس سازمان توسعه تجارت و همچنین مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

از ابتدای سال جاری؛ 7800 خودرو به سرقت رفت

بر اساس آمار این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۷۸۰۰ دستگاه خودرو تردد کرده اند و بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو در گمرکات کشور در حال ثبت نام هستند.