شروین حاجی پور: شایعات را نادیده بگیرید!

شروین حاجی پور: شایعات را نادیده بگیرید!

او از آنها خواست که به این شایعات توجهی نکنند.

این خواننده جوان در پیامی ویدئویی کوتاه خطاب به مردم گفت: از محبتی که در این مدت به من کردید بسیار سپاسگزارم. در واقع آمدم چند نکته را بگویم که شاید برای شما هم مشکل ساز بوده است. یکی اینکه در زمان غیبت من برخی از دوستان لطف کردند و شروع به جمع آوری پول برای نشریه کردند. حقیقت این است که هدف من از خلق این قطعه قطعا کسب درآمد نبوده است. شما خیلی مهربان بودید اما اگر می خواهید کمک مالی کنید می توانید به خیریه های ایران مثل محک و دیگران کمک کنید. من از این راه بسیار خوشحالم و اگر پولی جمع آوری شود، دوست دارم به سازمان هایی مانند این اهدا شود.”

وی همچنین از مردم خواست که به شایعات توجه نکنند و گفت: دلیل اینکه چند روزی است که به آنجا نرفته ام این است که نگرانی هایی وجود داشت که شاید با سازمان های خارجی یا جریان خاصی در خارج از ایران در ارتباط بوده ام یا که کار سفارشی است خوشبختانه این سوءتفاهم برطرف شده و مشخص شده که این اثر را فقط برای همدردی با افرادی که از شرایط جامعه انتقاد می کنند نوشته و خوانده ام. مثل اکثر هنرمندان ما که واکنش نشان دادند. به هر حال یک چیز خیلی ویروسی می شود و یک چیز کمتر ویروسی می شود و این از دست ما خارج است. اگر دست ما بود، هنر هیچ تفاوتی با دیگر حرفه ها و کارهای دیگر نداشت.»

شروین حاجی پور در ادامه این پیام تصویری اظهار داشت: در مورد خبرگزاری هایی که با مدیر برنامه های من تماس می گیرند و درخواست مصاحبه می کنند، چه در ایران و چه خارج از ایران، باید بگویم که ما هیچ جا مصاحبه نمی کنیم. امیدوارم متوجه شده باشید. من در ایران زندگی می‌کنم و می‌خواهم اینجا بمانم، درس بخوانم و زندگی کنم و اگر بخواهم حرفی بزنم و انتقادی داشته باشم، می‌خواهم اینجا انجام دهم.»
این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: من واقعاً رفتار ما نسبت به یکدیگر را در این مرحله دوست دارم، مانند یک خانواده است. به هر حال همه ما یک خاک و خون هستیم و ای کاش مسئولین برخوردی مشابه با والدین و فرزندان داشته باشند، به خصوص در این شرایط با افرادی که در شرایط مشابه من هستند. این. من شما را بسیار دوست دارم و ما مخلصیم.”

دیدگاهتان را بنویسید