شقایق فراهانی ایران را ترک کرد/ راز فاش شده توسط گلشیفته!

گلشیفته فراهانی با انتشار عکسی از کودکی خود و شقایق فراهانی، تولد 52 سالگی خواهرش را تبریک گفت و نوشت: «خواهر نازنینم شقایق، هنوز این لحظه را به یاد دارم. جنگ بود و سکوت و بمباران. تو داشتی از ایران میرفتی و من نمیدونستم با غم چیکار کنم تو اون سالها یکی از دردناک ترین تجربه های کودکی من بودی.

شقایق فراخانی از ایران رفت!
داشتن خواهری مثل تو با این قلب بزرگ مرا به خوش شانس ترین دختر دنیا تبدیل می کند شقایق نازنینم که همیشه عاشق توست تولدت مبارک.

شقایق فراهانی ایران را ترک کرد/ راز فاش شده توسط گلشیفته!

بیوگرافی شقایق فراهانی
شقایق فراهانی متولد 11 مرداد 1351 در تهران بازیگر ایرانی است. وی دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفت و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی بود.

وی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و خواهر بزرگ گلشیفته فراهانی از بازیگران سینما و تلویزیون است. شاهیق از کودکی به همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

داستان شقیگ فراهانی که بازیگر می شود
با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد سینما می شود. او در فیلم دو نفره چتری توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم با بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و حدیث تهرانی کاملاً از بین رفت. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوب خود در فیلم «پروانه» موفق شد در سطح بین المللی به موفقیت دست یابد.

رابطه شقایق فراهانی با پسرش
وی درباره پسرش گفت: قبول دارم که هر چه بزرگتر می شوم به اشتباهاتم در تربیت پسرم پی می برم. البته من فکر می کنم همه والدین در زندگی به این نقطه می رسند. خدا را شکر در سال 94 رابطه بهتری با پسرم داشتم و فکر می کنم بچه ها واقعاً به والدین خود نیاز دارند و از آنجایی که دوستان زیادی در اطراف خود دارند والدین باید وقت بیشتری را برای راهنمایی و حمایت از آنها بگذارند. اعتراف می کنم، باید در مورد مادر بودن برای پسرم بیشتر یاد می گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید