شوک برای پاری سن ژرمن؛ این مربی غرامت می خواهد

شوک برای پاری سن ژرمن؛  این مربی غرامت می خواهد

مائوریسیو پوچتینو پس از اینکه با وجود بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبور کند، اعتماد مدیران باشگاه را از دست داده و به همین دلیل در روزهای آینده اخراج خواهد شد. کریستف فرنچ گوتیه آن را به ارث برد. در حال حاضر طرفین در حال مذاکره برای فسخ قرارداد هستند تا زمینه حضور سرمربی جدید و آغاز کار او به عنوان سرپرست پروژه جدید قطر فراهم شود.

با این حال، جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن به تعویق افتاده است زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ توافق نکرده اند. این سرمربی 50 ساله تا سال 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد تا این قرارداد هنوز 12 ماه دیگر باقی مانده است. در این مورد، روزنامه فرانسوی Equip گزارش داد که پاری سن ژرمن باید حدود 20 میلیون یورو به عنوان غرامت برای جدایی کل کادر فنی بپردازد. مدیران باشگاه می خواهند این مبلغ را کاهش دهند، اما پوچتینو بر دریافت آن اصرار دارد و گفته است تا زمانی که کل مبلغ را دریافت نکند، آنجا را ترک نخواهد کرد. وی همچنین به مدیران باشگاه اعلام کرد در صورت عدم پرداخت این مبلغ آماده است تا حقوق ماهیانه خود را تا پیدا شدن تیم جدید دریافت کند و از مدیریت این تیم جدا شود.

با این حال، رهبران پاری سن ژرمن می خواهند میزان غرامت را کاهش دهند و از پوچتینو می خواهند که در روند جدایی او و پایان دادن به شورش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید