شوک بزرگ آقای ستاره به پرسپولیسی ها

شوک بزرگ آقای ستاره به پرسپولیسی ها

مهاجم خوزستانی پرسپولیس در دقیقه 51 بازی با پدیده مشهد به یکباره زانو زد، روی زمین نشست و همه را نگران کرد! برانکارد روی زمین افتاد و عیسی القطر را به زمین رساند تا مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس جای او را بگیرد.

شنیدیم که به محض خروج عیسی القطر از زمین، اولین سوالی که از هم تیمی هایش پرسیده شد این بود: آیا زانوهایت صدا می داد؟! پاسخ عیسی القطر نیز جالب بود: «نه، فکر نمی کنم! من صدایی نشنیدم و فکر نمی کنم رباط صلیبی ام پاره شده باشد.

بد نیست بدانید؛ رباط ها گروهی از بافت های همبند هستند که مانند یک طناب یا تسمه مفصل را احاطه کرده و حرکت مفصل را محدود و مانع می شوند. رباط ها در برابر استرس مقاوم هستند. هنگامی که رباط ها آسیب می بینند، مفصل زانو می تواند ناپایدار شود. پارگی رباط صلیبی زانو و کناره زانو به شدت دامنه حرکتی مفصل را مختل می کند و منجر به ناتوانی در چرخش پا و پارگی مینیسک می شود. اکثر افرادی که آسیب رباط زانو دارند نیاز به جراحی دارند و حدود 7 یا 8 ماه طول می کشد تا به تمرینات گروهی برگردند.

اخبار تکمیلی حاکی از آن است که ورم زانوی عیسی القطر زیاد نبوده و این علائم در پرواز به تهران به پرسنل پرسپولیس امیدوار بود که مهاجم جنوبی کراس را نشکند.

شایان ذکر است پرسپولیس در این فصل تنها 3 مهاجم تخصصی دارد و حامد پاکل هفته هاست که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانست تیمش را در دیدارهای رسمی همراهی کند. حالا عیسی القطر هم از ناحیه زانو آسیب دیده و در حال حاضر تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس مهدی عبدی است. این مهاجم جوان که چند هفته ای است در چهار تیم حضور دارد به دلیل نیمکت نشینی و بی توجهی کادر فنی پرسپولیس از این شرایط ایده آل فاصله گرفته است.

بد نیست اضافه کنیم که امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس که در این فصل در بازی های زیادی به عنوان مهاجم سایه حضور داشته نیز مصدوم است و نمی تواند دو هفته تیمش را همراهی کند!

به نظر می رسد در بازی روز پنجشنبه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز، یحیی گل محمدی در حمله به همراه مهدی عبدی از وحید امیری یا مهدی ترابی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید