شوک بزرگ استقلال قبل از دیدار با فولاد

کمیسیون وضعیت بازیکنان به شکایات مختلف از جمله استقلال 12 رای داد.

آرای صادره به شرح زیر است:

* باشگاه استقلال تهران بابت درخواست فرهاد زاوشی مبنی بر پرداخت غرامت تمرینی به کانون هواداران تهران شکایت کرد که در کمیته وضعیت بازیکنان مورد توجه قرار نگرفت و به دلیل عدم امضای قرارداد کانون هواداران با زاوشی رد شد.

* كميسيون وضعيت بازيكنان در خصوص شكايت استقلال تهران از باشگاه شهر خودرو مبني بر مطالبه غرامت تمرين عرشيا بابايي به دليل عدم وجود رابطه قراردادي بين وي و باشگاه شهر خودرو، غير قابل قبول و رد شد.

* باشگاه سایپا تهران از باشگاه استقلال تهران برای جبران هزینه تمرینات امیرحسین حسین زاده شکایت کرد که در کمیته وضعیت بازیکنان بررسی شد.

*با اعتراض کامران علیزاده صادقی از باشگاه مهندسی مکانیک تبریز به دلیل مطالبه وجه، سرانجام پس از رسیدگی به پرونده، باشگاه مهندسی مکانیک به پرداخت ششصد و نود و نه میلیون و پانصد و پنجاه و پنج هزار و شصت و سه محکوم شد. ریال با احتساب هزینه دادرسی.

*باشگاه ماشین سازی تبریز با توجه به شکایت سید احمد اسداللهی اکرامی به دلیل مطالبه چهارصد میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی باید این مبلغ را پرداخت کند.

* مهدی اکبریان نیز از باشگاه مهندسی مکانیک تبریز شکایت کرد و خواستار مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی شد که باشگاه به پرداخت آن و هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به درخواست تجدیدنظر مهدی رضایی برای مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی باشگاه چالش چوکایی به پرداخت این مبلغ و هزینه های پرونده رضایی محکوم شد.

* محمد صادقی بابت مطالبه 200 میلیون ریالی به باشگاه بعثت کرمانشاه (علوم و ادبیات تبریز سابق) شکایت کرد و باشگاه موظف به پرداخت مبلغ مطالبه و هزینه دادرسی شد.

* شکایت میثم کریمی از باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر مطالبه نهصد میلیون ریالی با توجه به استرداد پرونده از سوی شاکی، کمیته وضعیت بازیکنان برای رد این ادعا شکایت کرد.

* باشگاه استانی اهواز برای جبران هزینه تمرینات رضا مارونی از استقلال خوزستان شکایت کرده است که با توجه به درخواست باشگاه استانی اهواز به دلیل قرارداد آماتور این بازیکن با استقلال خوزستان، طبق رویه قضایی قابل رسیدگی نیست.

* شکایت میکائیل ایمان تراج از باشگاه توربین ویستا به مبلغ ششصد و پنجاه میلیون ریال منجر به محکومیت این باشگاه به پرداخت ششصد و شش میلیون ریال و هزینه های قانونی شد.

* وحید اصغرزاده از باشگاه رایکا بابل بابت طلب 700 میلیون ریالی شکایت کرد که در کمیته وضعیت بازیکنان رد شد.

دیدگاهتان را بنویسید