صالح حردانی از استقلال اخراج شد؟

صالح حردانی از استقلال اخراج شد؟

در حالی که صالح حردانی یکی از مهره های اصلی استقلال در فصل گذشته به حساب می آمد، در این فصل حضور چندانی در ترکیب نخواهد داشت و ترجیح سرمربی پرتغالی استفاده از آرتور کوین یاماگا در ترکیب است.

نه تنها صالح حردانی بلکه بسیاری از پیشکسوتان استقلال حضور صالح حردانی را حق حضور در این تیم می دانند و اگر این اتفاق بیفتد حالا این بازیکن شانس بیشتری برای حضور در لیست نهایی تیم ملی خواهد داشت. به هر حال کارلوس کی روش پس از دیدار استقلال مقابل نساجی که با قهرمانی استقلال در سوپرجام همراه بود، صالح حردانی، مهدی مهدوی پور و محمد محبی را برای شرکت در تمرین ریکاوری تیم ملی دعوت نکرد و از آنها خواست از تجهیزات استفاده کنند. . طرح حردانی در واکنش به این اتفاق گفت: ریکاردو ساپینتو کمکی به او نکرد تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد.

شایعاتی در فضای مجازی شنیده می شود که ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با صالح حردانی قطعا ملاقات خواهد کرد و ممکن است او را برای مدتی از تمرینات تیم کنار بگذارد اما این فقط یک گمانه زنی و تعصب است. لازم به ذکر است که صالح حردانی در مورد تصمیم ریکاردو ساپینتو با احترام صحبت کرد و ناراحتی او از حضور نداشتن در تیم استقلال احساس واقعی اوست و این موضوع می تواند توسط سایر بازیکنان روی نیمکت استقلال نیز مطرح شود.

بدون شک ریکاردو ساپینتو احساس و ناراحتی حذف از تیم ملی را درک کرده و تصمیمی برای اخراج صالح حردانی نمی گیرد و شاید مانند امیرارسلان مطهری به او کمک کند تا دوباره به یکی از مهره های اصلی تیم تبدیل شود. .

دیدگاهتان را بنویسید