علیرضا حقیقی به فرهاد مجیدی پاسخ داد

علیرضا حقیقی به فرهاد مجیدی پاسخ داد

سنگربان با سابقه نساجی موفق شد خاطره بد خود را از ضربات پنالتی مقابل عراق در جام ملت های آسیا در سال 2015 پاک کند و اسنوف را به نیمه نهایی جام حذفی برساند و پنالتی آمانوف را مهار کند.

هاگیگی که از این موضوع خوشحال بود، با خونسردی به سوالات خبرنگاران در میکسون پاسخ داد. او درباره نقش کلیدی خود در این پیروزی گفت: من کارم را انجام دادم. این تلاش کل تیم بود. خدا را شکر توانستیم این مسابقه را ببریم. اما اول به خودم و بعد به کل تیم می گویم. هیچ چیز تمام نشده است، امروز و فردا می توانیم خوشحال باشیم، اما پس از آن باید برای پیروزی و رسیدن به فینال به بازی بعدی در نیمه نهایی فکر کنیم.

حقيقي در خصوص تاثير حضور هواداران نساجي گفت: آنها خيلي زحمت كشيدند. ما همیشه هواداران خوبی داریم. جای آنها در استادیوم همیشه خالی بود. همینطور هواداران خوب استقلال. فکر می کنم امروز مسابقه پرنشاطی با تماشاگران بود و امیدوارم در آینده شاهد حضور آنها باشم.

هاگیگی وقتی از او پرسیده شد که آیا به انتقادات مبنی بر مصونیت از مجازات خود با انجام یک پنالتی برابر با استقلال پاسخ داده است عصبانی شد. خیلی مجانی حرف زدند! فوتبالم را با پنالتی شروع کردم. این خط افراد دیگری بود که می خواستند رویدادهای جام ملت ها را شروع کنند. این برای خیلی از افرادی که فوتبالشان تمام شده مزخرف است.

حقیقی که ظاهراً از پیروزی مقابل استقلال راضی بود و قربانی صدقه خبرنگاران شد، در سوالی درباره اعتراض مجیدی به گل استقلال گفت: قربانی چشمه آب صحنه را دیدی؟ حرفشان محکم و معتبر است اما اگر اعتراضی است ما هم اعتراض می کنیم. مقابل کریم اسلامی پنالتی نگرفتند.

حقیگی که پیش از این دو قهرمانی حذفی را در کارنامه خود دارد باید در مرحله بعد مقابل مس کرمان از دروازه تیمش دفاع کند.

دیدگاهتان را بنویسید