عمل قلب مهران گفوریان با موفقیت انجام شد / پروژه سین نیسان تا بهبودی گفوریان متوقف شد

زمان: 10:35
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777381

مهران گفوریان دیروز در صحنه فیلمبرداری مجموعه نمایشی خانگی “سین نیسان” دچار حمله قلبی شد و امروز عمل قلب باز او با موفقیت انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان ظلی پور ، تهیه کننده سریال نیسان آبی ، درباره وضعیت مهران غفوریان که دیروز به بیمارستان منتقل شد ، گفت: «عمل قلب مهران غفوریان صبح امروز سه شنبه 27 مهر انجام شد و پزشکان 4 رگ را تعویض کردند.

وی درباره زمان بستری شدن مهران گفوریان در بیمارستان نیز گفت: امروز او بخش مراقبت های ویژه را ترک می کند و به بخش عمومی منتقل می شود و احتمالاً باید چند روزی در بیمارستان بستری شود.

تهیه کننده سریال “نیسان آبی” درباره اتفاقاتی که برای گافوریان در صحنه فیلمبرداری این سریال رخ داد ، اظهار داشت: گافوریان دیروز در صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و ما او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردیم و با رسیدن به درب بیمارستان متوقف شد. او قلبی داشت که آنجا زنده شد. او قبلاً می دانست که باید برای قلبش به بیمارستان برود ، اما این زودتر اتفاق افتاده بود.

این تهیه کننده با اشاره به زمان بازگشت گفوریان به پروژه سین نیسان یادآور شد: در حال حاضر کار متوقف شده است ، بقیه کار قسمت هایی است که خود مهران گفوریان اجرا می کند که حدود 2 هفته به طول می انجامد.

وی در پایان گفت: ممکن است یک ماه طول بکشد تا بهبودی حاصل شود اما سلامتی مهران گفوریان برای ما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و تا بهبودی کامل هنرمند کار خود را متوقف می کند.

انتهای پیام /

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید