عکس زیباترین دختر ایران! / نیوشا دیگمی فاش کرد! + بیوگرافی بازیگر + عکس و بیوگرافی

عکس زیباترین دختر ایران!  / نیوشا دیگمی فاش کرد!  + بیوگرافی بازیگر + عکس و بیوگرافی

فرزند نیوشا دیگمی در ژوئن 2017 متولد شد دختر نیوشا دیگمی لنا نام دارد. او اولین فرزندش را در 38 سالگی به دنیا آورد. دکتر ایشان خانم دکتر حاجیان هستند که نیوشا دیگمی بارها در اینستاگرام از ایشان تشکر کرده است.

نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد 27 تیر 1359 در تهران است. نیوشا دیگمی دختری به نام لنا دارد که در اواخر اردیبهشت 1396 به دنیا آمد. پدر نیوشا، مرحوم محسن دیگمی، منشی بازنشسته و مادرش، فهیمه رستم پور، کارمند بازنشسته ای است که تجربه بازی در فیلم چارسو را نیز دارد. روشا دیغمی تنها خواهر نیوشاس است و در فیلم چارسو و سریال ماتادور حضور داشته است.

نیوشادیگمی

وی در فیلم ها و سریال هایی چون به نشان، چشم بد، رالی ایرانی 2، راستش را بگو، شوریده، پارک وی، اخراج ها، ایران برگر، هشتگ، خوب بد جلف، زنان فرشته اند و … ایفای نقش کرده است.

نیوشادیگمی

آرش پولادان همسر نیوشا دیگمی فروردین امسال در برنامه نوروزی اعلام کرد تا 2 ماه دیگر پدر می شود و در پاسخ به علی ضیا مجری برنامه نوروزی درباره جنسیت فرزندش گفت. : یه فرشته ناز داریم دختر تو راه. نیوشا دیگمی درباره نام فرزندش در این برنامه نیز گفت: انتخاب نام بسیار سخت است. دوست دارم اسم ایرانی باشه و معنی قشنگی داشته باشه اسم ایرانی و کردی لارا رو در نظر داریم که به معنی زیبا و لطیف هست.نیوشا دیگمی