عکس عجیب مدیر شرکت کوروش پس از فرار از ایران

عکس عجیب مدیر شرکت کوروش پس از فرار از ایران

در چند ماه گذشته، اینستاگرام و فضای مجازی با تبلیغات فروش 20 میلیون آیفون همراه بوده است. در حالی که قیمت آیفون 13 و 14 در بازار ایران از مرز 35 یا حتی 40 میلیون تومان هم عبور می کند، ناگهان چند شرکت ظاهر شدند که مدعی شدند گوشی های آیفون 13 را با قیمت 20 میلیون تومان و با موعد تحویل حدود یک ماهه به مشتریان عرضه می کنند. .

عکس عجیب مدیر شرکت کوروش پس از فرار از ایران

تصویر منسوب به مدیر شرکت کوروش

یکی از این شرکت ها شرکت کروش بود که با این تبلیغات گسترده و حتی با استفاده از سلبریتی ها و مشاهیر نام خود را بر سر زبان ها انداخت و توانست اعتماد و فریب مالباختگان را جلب کند.

از همان ابتدا می توانستیم حدس بزنیم که این تبلیغ فروش 20 میلیونی آیفون چیزی جز کلاهبرداری برای مشتریان نبوده و می توانستیم سرنوشت این گونه شرکت ها و کسانی که توسط آنها کلاهبرداری می شوند را درک کنیم. چندی پیش خبری داشتیم که دفتر شرکت کوروش پلمپ شده است.

گفته می شود این دفتر به دلیل شکایات متعدد خریدارانی که خریدهای خود را دریافت نکرده اند، پلمب شده است. اما همچنان پورتالی برای خرید این مجموعه و امکان خرید از سایت شرکت کوروش وجود داشت و مدیران شرکت کوروش نیز مدعی بودند که پلمب دفترشان دلایل دیگری دارد و کلاهبرداری و شکایت خصوصی وجود ندارد.

چند روزی بود که سایت شرکت کروش به طور کامل از دسترس خارج شد و اکنون دفتر این گروه در طول شب تخلیه شد. مدیران این شرکت در حال حاضر مخفی هستند و خریداران و افراد کلاهبردار این مجموعه در صدد شکایت از آنها هستند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدواریم با دستگیری مدیران این شرکت کلاهبردار هر چه سریعتر حقوق مشتریان تضییع نشود.