عکس های بارداری فریبا نادری و تولد این بازیگر را فاش کردند! / نمایش با شکم بیرون زده!

عکس های بارداری فریبا نادری و تولد این بازیگر را فاش کردند!  / نمایش با شکم بیرون زده!

تصاویر بارداری فریبا نادری بازیگر معروف سینما و تلویزیون بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

فریبا نادری حدود 33 فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام به اندازه سریال های ستایش برای فریبا نادری شهرت نداشتند. ضمن اینکه پخش مستمر این سریال در سال های اخیر از تلویزیون، مدت هاست که فریبا نادری را در کانون توجه قرار داده است. شهرت چشمگیر فریبا نادری باعث شده تعداد فالوورهای او در اینستاگرام از مرز دو میلیون و 100 هزار نفر عبور کند. فریبا نادری در سریال های زیادی مانند مروارید سرخ، چک برگشتی، ستایش 2 و 3 نیز ایفای نقش کرده است. آسمان همیشه ابری نیست.

فریبا نادری یکی از مجریانی است که ازدواجش به یکی از خبرسازترین ازدواج های مجریان تبدیل شده است. این بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که برای اولین بار با دوست پسرش به یک استودیوی بازیگری رفت و به طور اتفاقی با مسعود رسام کارگردان آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

اولین ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام در سال 1364 بود و با وجود 27 سال اختلاف سنی، زندگی عاشقانه ای داشتند. مسعود رسام کارگردان و تهیه کننده تلویزیون بود که مجموعه های دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، مروارید، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر از آثار اوست. ، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد دوام نیاورد و مسعود رسام، همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواجشان بر اثر سرطان درگذشت.

8 سال پس از مرگ مسعود رسام، فریبا نادری با مهرداد طباطبایی فعال حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای دومین بار زندگی مشترک را آغاز کردند. فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با افراد سینما ازدواج نخواهد کرد و همسرش شغلی خارج از حوزه هنری دارد. ثمره این زندگی دختری به نام یارا طباطبایی متولد اسفند 1375 است، آقای طباطبایی قبلا یک بار ازدواج کرده بود.

تصاویر بارداری فریبا نادری بازیگر معروف سینما و تلویزیون بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

.

فریبا نادری

فریبا نادری

علی بابا

دیدگاهتان را بنویسید