عکس های ساحل سپه حیدری جنجالی شده است

سپه حیدری در فصل 86-87 در سمت کاپیتانی تیم فوتبال ذوب آهن به پرسپولیس تهران پیوست. سپه حیدری در سال 1390 به باشگاه مس کرمان پیوست و در سال 1391 به تیم سابق خود ذوب آهن بازگشت.

عکس های ساحل سپه حیدری جنجالی شده است

سپهر حیدری زن جوینده فیلم و عکس های زیادی از زندگی مجلل خود منتشر کرده است. سپهر حیدری که در دوران فوتبال بسیار پرحاشیه بود به یکباره وارد زندگی جنجالی شد. همسر سپر حیدری نیز با ستاره معصوم مهدی قائدی در دبی رابطه دارد.

در 2 آوریل 2014 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ ایری در ایران آمدند و با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و از او خواستگاری کردم. همسر و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند. سپهر حیدری در بهمن ماه ۱۳۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد

آرام جویند همسر سپه حیدری مدافع سابق پرسپولیس است. همسر سپه حیدریبه یکی از شعبه های اینستاگرام است. آرام جوینده با بهره گیری از شهرت سپره حیدری و عکس ها و فیلم های جنجالی او توانسته است که جایگاه خود را بالا ببرد و درآمد خوبی کسب کند. همسر سپه حیدری قهرمان کشور تکواندو و دارای مدرک مربیگری است. به تازگی عکسی از همسر سپر حیدری با لباسی فوق العاده مجلل منتشر شده است

همسر سپر حیدری با انتشار عکس های جدید با لباسی زیبا و ژست خاصی در اینستاگرام سروصدا کرد.

آرام جویند همسر جذاب سپه حیدری است که اکنون در دبی زندگی می کند و آرام جوینده در آنجا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و لوازم آرایشی از دبی برای مشتریان اینستاگرام خود در ایران ارسال کرده است. آرام جوینده البته سابقه و دانش خوبی در این زمینه دارد و آرام جوینده در زمان حضور در ایران مدیریت سالن زیبایی در زعفرانیه تهران را بر عهده داشت اما آرام جوینده بنا به دلایلی مجبور به تعطیلی سالن شد.

همسر سپه حیدری کیست؟
آرام جویای همسری زیبا و خوش استایل و البته سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در دهه 70 است که تیپ و پوشش او همواره نظرات توهین آمیز مصرف کنندگان را برمی انگیزد.

این زوج جوان چند سالی است که ازدواج کرده اند و دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو دارند. او یک تکواندوکار است و این را می توان به راحتی از فرم و استایل بدنش فهمید.

سپهر حیدری متولد 30 خرداد 1359 در اصفهان فوتبالیست بود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

دیدگاهتان را بنویسید