فاش شدن راز جنجالی درباره تتلو و سحر قریشی

فاش شدن راز جنجالی درباره تتلو و سحر قریشی

آرامی اتمادی منتقد سینما در توییتی درباره ازدواج و سپس جدایی این دو نفر نوشت:

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو یک قرارداد دو ساله به ارزش چند صد میلیارد با حمایت مالی ارزهای دیجیتال و بازدید از یوتیوب است. تهیه کننده ای به نام سینما در این سناریو نقش دارد و دارایی خالص بیست میلیاردی او از این داستان است. قریشی در دبی در این سناریو است. تتلو همچنین در آهنگ جدید خود به ارز دیجیتال اشاره کرده است.

* لازم به ذکر است امیر تتلو در آهنگ منو بساز از اول به رمزرز اشاره می کند.

درباره رابطه تتلو و قریشی
دعوای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت امسال آغاز شد و تتلو در کانال یوتیوب خود از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیرش در استانبول انتقاد کرد. این نبرد با انتشار متن عذرخواهی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی شد سحر قریشی معتاد است و خود را مجرد اعلام کرد. قریشی این بار با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این درگیری ها و آشتی های مجازی در ماه های بعد بارها تکرار شد که خیلی ها آن را یک جنجال ساختگی برای جذب مخاطب توصیف کردند.

تتلو در هفته های اخیر در پیام هایی در کانال یوتیوب خود ادعای اعتیاد سحر قریشی را تکرار کرد و اعلام کرد که قریشی خانه خود را به مقصد دبی ترک کرده است. تتلو همچنین مدعی شد که قریشی تلاش کرد کنسرت آینده خود را از مسیر خارج کند. تتلو تاکید کرد که موسیقی و کار او بالاترین اولویت اوست و برای آن از هر کسی پیشی خواهد گرفت. او در نهایت اعلام کرد که برای چندمین بار مجرد است!

اما سحر قریشی جوابی به پیام های تتلو نمی داد تا اینکه چند روز پیش بالاخره عکس هایی که با تتلو به اشتراک گذاشته بود را از اینستاگرامش پاک کرد. وی همچنین در صفحه بیوگرافی خود مکان فعلی خود را در امارات متحده عربی اعلام کرد.

سحر قریشی بازیگر معروف سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعات پیرامون رابطه اش با امیر تتلو خواننده ایرانی که چند سالی است در ترکیه زندگی می کند در اواخر بهمن ماه ۱۴۰۰ ویدئویی از خود را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این شایعات را در ویلای تتلو تایید کرد و رابطه عاشقانه خود را با او علنی کرد.

این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد و سوالاتی را درباره بازگشت قریشی به ایران و ادامه فعالیت او در سینما و تلویزیون ایجاد کرد.

پس از اینکه سحر قریشی رابطه خود را با امیر تتلو علنی کرد، محمدحسین فرح بخش که آثار بسیاری را تولید کرد که قریشی در آنها نقش آفرینی کرد، چند ماه پیش در مصاحبه ای در سفر خود به ترکیه، قریشی به او گفت که می خواهد ازدواج کند. و تا جایی که میدونه فقط برای ازدواج از ایران رفته و هیچ مهاجرتی در کار نیست.

قریشی از زمان سفرش به ترکیه همیشه با حجاب کامل دیده می شد اما به دلیل حاشیه های زیاد رابطه اش با امیر تتلو مشخص نیست در صورت بازگشت به ایران می تواند بازیگری را ادامه دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید