فتح الله زاده به من حکم داد. من از همه پول می گیرم

فتح الله زاده به من حکم داد.  من از همه پول می گیرم

حسن روشن درباره شرایط استقلال در آستانه بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتورسازی و انتقادات وارده به خط حمله این تیم گفت: با حضور یمگا در پست کلیدی خود، قیدی عملکرد بهتری نسبت به خودش خواهد داشت. در واقع، حضور یاماگا در پست دفاع راست منجر به کاهش عملکرد دو بازیکن شد. او رهبر می شود:

رایکوف به نوبت از مهاجمان استقلال استفاده نکرد

وی افزود: حدود 8 سال پیش استقلال ترافیک هجومی داشت به همین دلیل تیم ثبات نداشت. فوتبال به معنای آوردن مهاجمان زیاد و استفاده از آنها در یک زمان نیست. این باعث نابودی تیم می شود. در زمان رایکوف 6 مهاجم داشتیم. او در نوبت خود از این مهاجمان استفاده نمی کند. هر کدام خوب بازی کردند و به کار خود در تیم ادامه دادند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: حالا که چند بازیکن مثل محبی عملکرد خوبی داشته اند یاماگا را در خط دفاع قرار می دهد. اگرچه او فوتبالیست کاملی نیست، اما سخت کار می کند و می تواند خط دفاعی حریف را به هم بزند. پس از 14 بازی، ساپینتو هنوز تیمش را نمی شناسد که به طور مداوم از بازیکنان استفاده کند. این باعث شد که تیم لنگ بزند و عملکرد خوبی در زمین نداشته باشد. همچنین استقلال بعد از رسیدن به دروازه برای نجات دروازه به سمت دروازه دفاعی می رود اما خوب نیست. تیم های بزرگ نباید اینطور باشند. پس از هر گلی که به ثمر می رسد، آنها باید در حمله به کار خود ادامه دهند.

روشن با اشاره به اهمیت دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی گفت: احتمال شکست در این دیدار وجود دارد. تا زمانی که یک تیم ثبات نداشته باشد، نمی توان از نتایج آن مطمئن بود. استقلال و پرسپولیس در تبریز کار آسانی ندارند و اگر تماشاگر باشد کارشان سخت تر می شود.

با افتخار گفتم برای اجرای حکم شلاق من در امجدیه بلیت بفروشید.

وی در خصوص مشکلات مالی که اخیرا برای استقلال به وجود آمده و اکنون این باشگاه باید اقساط وام کلانی که در دوره مدیریت قبلی گرفته شده را پرداخت کند، در حالی که حتی مطالبات بازیکنان این تیم باقی مانده است، گفت: آجورلو فرد خوبی است اما او همیشه اطرافیانش صدمه دیده اند. با علی فتح الله زاده صحبت کردم و او به شدت نگران بدهی ها بود. به او گفتم شما تجربه دارید و می توانید مشکلات را حل کنید، بدهی های باقی مانده از تمام دوره های گذشته را یادداشت کنید تا مشخص شود که پول در کجا خرج شده است. مهم نیست کی بود بگویید این بدهی را دارید و باید آن را بپردازید. 10-15 سال است که هرکس می آید می گوید بدهی داریم.

روشن گفت: مثلا رضا افتخاری که من را به ۷۴ ضربه شلاق و پرداخت جریمه محکوم کرد. من هم گفتم مشکلی نیست. در امجدیه بلیت بفروش و من را کتک بزن و پول را به کهریزک بده که می گوید حکم تعلیقی است! من قبلاً در دادگاه پیروز شده بودم و دو سال طول کشید تا چنین تصمیمی بگیرم. افتخاری مدیرعامل باشگاه بود و مدارک آکادمی باشگاه را جعل کرده بود. آدم باید جرات این کارها را داشته باشد و مثلاً نگوید که پشت سر افتخاری، حسن روشن و غیره کیست. آنها باید در قبال هزینه های خرج شده پاسخگو باشند.

آجورلو وقتی وارد شد کودتا بود

وی در خصوص اینکه آزورلو وام 150 میلیاردی را بدون ذکر هزینه کودتا اعلام کرد، گفت: نمی توانم بروم شکایت کنم. من اگر مدیرعامل شوم یقه اش را می گیرم. مدیرعامل باید این موضوع را پیگیری کند. حقوق باشگاه را هم اعلام می کنند و به وزارت ورزش هم اعلام می کنند و آنها هم دنبال مسئولیت هستند که چه کسانی آنجا هستند. الان باشگاه بدهکار است. بیکاری که بدهکار نیست. اصلاً نفهمیدیم آجورلو چطور آمد و رفت. وقتی آمد، کودتا بود!

این پیشکسوت استقلالی اضافه کرد: به فتح الله زاده گفتم وقتی با حکم می آیی یک ساعت با حکم بروی اما قرارداد ببند و بگو 3 یا 5 سال می مانم. بنویسید حقوق میگیرید یا نه، وظایف را مشخص کنید و… پس یک جایی باید مسئولیت بپذیرید. نه اینکه از اینکه مدیرعامل استقلال شدم خوشحالم. باشگاه یک مقدار بدهکار است، یک نفر دیگر این بدهی را ایجاد کرد و الان نمی دانم باید چه کار کنم. این تیم برای مردم و هواداران است، اما من و شما فقط می توانیم سوالاتی بپرسیم که پاسخی ندارند! هر مدیر عاملی می تواند و باید شکایت کند. نه فقط از آجورلو، همه دوره ها را مثل دوره فتحی بررسی کنند و ببینند هزینه ها چه بوده و بدهی ها چگونه ایجاد شده است.

اگر فتح الله زاده دستور بدهد پول را از هرکسی می گیرم

روشن تصریح کرد: با فتحی جلسه ای داشتیم که حاجیلو هم سرپرست بود. گفت ما فقط بدهکاری داریم. تیم را به ترکیه بردیم اما پولی برای خرید آب نداشتیم. گفتم چرا تیمی که پول ندارد باید در ترکیه کمپ آبی بخرد؟ همین مقدار را برای بدهی خرج می کنید. فتحی گفت ما آنجا تشریف داریم. به کسی که میزبان شما بود گفتم می‌گفتید این پول را بدهید تا بدهی‌هایمان را بدهیم، بعداً که وضعیتمان بهتر شد، در ترکیه اردو می‌زنیم. نمی توانستند مثلاً در تبریز اردو بزنند؟ اینطوری باید پاسخگو باشند. حتی اگر برادرت باشد باید بپرسی آن پول کجا خرج شده است.

وی افزود: من سومین ضامن شخصی بودم، خریدار از ایران رفت، بقیه ضامن ها در ایران نیستند و الان یقه ام را گرفتند. 600 میلیون وام گرفتم و ماشینم را فروختم تا مقداری از پول را بدهم. مابقی را قسطی پرداخت کردم. فتح الله زاده لیست بدهد. اگر می ترسد، بهتر است برود. اگر نترسد بدهی ها را مشخص کند. ممکن است وزارت ورزش با برخی از افراد این لیست دوست شود و بدهی آنها را پرداخت کند.

پیشکسوت استقلال گفت: هرکس وام را امضا کرد باید پاسخگو باشد. این چه ربطی به استقلال دارد؟ چه کسی از طرف باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد؟ هر کس آن را امضا کرد باید پاسخگو باشد. اگر خود فتح الله زاده نتواند راه حلی به من بدهد، من می روم و همه پول را از هر که هست می گیرم. با هواداران جلوی در خانه اش می رویم، ماشینش را می گیریم. این وضعیت چگونه ممکن است؟ چون آجورلو یا مدیران قبلی رفته اند، هتل باید یقه من را بگیرد؟ هر کس آن را امضا کرد باید هزینه آن را بپردازد. باید تعارف را کنار بگذاریم. استقلال هرگز به اندازه زمانی که های وب آمد پول نداشت. چرا باید بدهکار باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید