فیدر تنیس روی میز دوسلدورف تیم دو نفره ایران را حذف کرد و هدایی / احمدیان را با 2 برد به 2 بازیکن رساند

ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800326

مسابقات بین المللی تنیس روی میز آلمان با حذف تیم دوبل ایران و امیرحسین هدایی و صعود امین احمدیان به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات بین المللی تنیس آلمان به نام فیدر دوسلدورف از دیروز آغاز شد.

در رقابت های انفرادی فیدر آلمان دوسلدورف امیرحسین هدایی در دیداری نزدیک با نماینده آلمان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایی که دو بازی اول را 12 بر 10 برد، در بازی سوم 11 بر 9، در چهارم 11 بر 6 و در بازی پنجم 11 بر 9 شکست خورد.

نماینده کشورمان در دیدار ششم موفق شد با نتیجه 16 بر 14 پیروز شود اما در نهایت رقیب آلمانی با نتیجه 11 بر 9 پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

تیم دو نفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی مقابل تیم اتریش با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم دوبل امین احمدیان و امیرحسین هدایی مقابل تیم اتریش الکساندر چن و داوید سرداراوغلو با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و از دور رقابت های دوبل WTT فیدر آلمان کنار رفت.

در این دیدار تیم ایران علیرغم اینکه در اولین دیدار با نتیجه 11 بر 5 پیروز شد، اما در سایر دیدارها با نتایج 11 بر 6، 11 بر 4 و 15 بر 13 شکست خورد و در ادامه مسابقه شرکت نکرد. رقابت.

در بخش انفرادی این رقابت ها و در جدول مسابقات 64 نفره فیدر بازی های آلمان، امین احمدیان از ایران با نتیجه 4 بر یک مقابل نوید شمس دیگر نماینده کشورمان به برتری رسید.

احمدیان در دیدار اول و دوم 11 بر 8، در دیدار سوم 11 بر 2 و در دیدار پنجم 11 بر 7 پیروز شد و تنها در دیدار چهارم شمس موفق شد با نتیجه 11 بر 9 پیروز شود.

احمدیان سپس در شانزدهمین دوره مسابقات انفرادی WTT دوسلدورف آلمان مقابل حریفی از کشور میزبان با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

احمدیان در بازی اول ۱۱ بر ۸، در بازی سوم ۱۲ بر ۱۰، در چهارم ۱۱ بر ۶ و در پنجمین بازی ۱۱ بر ۵ پیروز شد و تنها در بازی دوم ۱۱ بر ۸ مغلوب حریف آلمانی خود شد.

حریف احمدیان در یک هشتم نهایی آلبرتو مینو هفتاد و ششم از اکوادور خواهد بود.

مسابقات فیدر آلمان از 12 تا 15 دی ماه در دوسلدورف برگزار می شود و با حذف نوید شمس و امیرحسین هدایی، امین احمدیان تنها رقیب باقی مانده در این رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید