قهرمانی جودو جوانان مازندران قهرمان شد / بهترین جودوکاران مشخص شدند

زمان: 21:08
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776613

در پایان مسابقات قهرمانی جودو کشور و انتخابی تیم ملی ، جودوکاران استان مازندران با کسب 2 مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو ، در پایان مسابقات قهرمانی جودو کشور و انتخابی تیم ملی (به یاد شهید قهرمان کشور شهید علی لندی) جودوکاران استان مازندران با کسب 2 مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافتند. تیم بوشهر با کسب یک مدال طلا و دو نقره نایب قهرمان شد. خراسان رضوی نیز با کسب یک مدال طلا ، یک نقره و چهار مدال برنز عنوان سوم را از آن خود کرد.

تیم تهران مدال طلا و نقره را از آن خود کرد. تیم خوزستان طلا و سه مدال برنز و تیم های چهارمحال و بختیاری به ترتیب مدال ششم و برنز را کسب کردند. تیم قم نیز تنها یک مدال طلا کسب کرد.

اسامی مدال آوران به شرح زیر است:

وزن 81 کیلوگرم: محمد سامانی از استان چهارمحال و بختیاری (مدال طلا) محمد حسین سرافرازی از استان کردستان (مدال نقره) مسابقه رضا میش از استان خراسان رضوی و مرتضی مطیری از استان خوزستان (مدال برنز مشترک)

وزن 90 کیلوگرم: محمدجواد محبی از استان کوم (مدال طلا) عادل آزمون از استان خراسان رضوی (مدال نقره) محمدعلی کاظمی از استان فارس و امیر مسعود یوسف پور از استان البرز (مدال برنز مشترک)

وزن 100 کیلوگرم: علیرضا قربان زاده از استان مازندران (مدال طلا) امیر مالمیر چگینی از استان البرز (مدال نقره) سید علیرضا موسوی از استان اصفهان و کامیار قاسمی گیلان (مدال برنز مشترک)

وزن +100 کیلوگرم: سعید کرجی از استان مازندران (مدال طلا) محمد مهدی رستگار از استان بوشهر (مدال نقره) ابوالفضل ترابی از استان خراسان رضوی و رضا مکانیلی از استان خوزستان (مدال برنز مشترک)

در پایان رقابتهای جام اخلاقیات ، تیم خوزستان صعود کرد و محمد جواد محبی نماینده 90 کیلوگرم استان کوم در جوانان و جوانان به مدال طلا دست یافت و به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید