قیمت تالار عروسی محمدرضا گلزار چقدر است؟/ تالار با امکانات فوق العاده مجلل

قیمت تالار عروسی محمدرضا گلزار چقدر است؟/ تالار با امکانات فوق العاده مجلل

در روزهای اخیر دو موضوع استفاده از هنرمندان سینمای ایران برای دویدن پشت خودروی محمدرضا گلزار در کنار مشکل ازدواج این سوپراستار جنجالی، بار دیگر نام او را بر سر زبان های سینما و البته گلزار در موضوع استفاده از هنرمندان از دو خبرنگار افشاگر این سوال نیز گلایه داشت.

در روزهای اخیر مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد.
بازیگری که در کارنامه 25 ساله خود هرگز جایزه سینمایی نگرفت و به جز چند فیلم شاخص مثل «بوتیک» کار سینمایی خاصی در کارنامه خود نداشت، یکی از جنجالی ترین بازیگران سینمای ایران بود.

انتخاب او پس از کنسرت گروه آریایی در متل قو و همزمان با سفر ایرج قدری به این شهر باعث شد تا در سال ۱۳۷۹ با فیلم سام و نرگس وارد سینما شود.

او سپس در مدت ده سال مجموعه ای از فیلم های تجاری را به کارنامه خود اضافه کرد و برای مدتی زوج هنری مهناز افشار و الناز شاکردوست به شمار می رفت. افشار که سال هاست مهاجرت کرده و شاکردوست مدت هاست از ورطه فیلم های صرفا تجاری بیرون آمده اند و حالا به بازیگران موثر سینمای ایران تبدیل شده اند اما گویا گلزار همچنان همان بازیگری است که در فیلم سام و نرگس بازی کرد. .

در روزهای اخیر دو موضوع استفاده از هنرمندان سینمای ایران برای دویدن پشت ماشینش در کنار مشکل ازدواج این سوپراستار جنجالی، بار دیگر نام او را بر سر زبان ها انداخته و البته از این موضوع گلایه کرده است. استفاده از هنرمندان به دو خبرنگاری که این ماجرا را افشا کردند

اما در این بین شاید لو رفتن ها و فیلم ها و عکس های هر چند به شدت محدود و کنترل شده ای که از مراسم عقد محمدرضا گلزار منتشر شد توجه ها را به آن مراسم و هزینه های آن جلب کرده باشد.

تالار عروسی محمدرضا گلزار

این مراسم در تالار ویژه گرمدرای کرج برگزار شد و به گفته پرسنل این تالار، اگر هم اکنون می خواهید برای رزرو این سالن اقدام کنید، اولین زمان ممکن در روزهای 24 و 25 مهرماه و البته با توجه به کارکنان این تالار، این املاک خاص، منوهای معمولی مانند طلا و نقره را ندارد، اما منو باید برای هر عروس و داماد و مراسم خاص طراحی شود.

ظرفیت این سالن ویژه از 250 تا 600 نفر است و پارکینگ اختصاصی تالار ظرفیت 300 خودرو را دارد.

اگرچه هزینه این تالار با توجه به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است و این بدان معناست که اگر تعداد مهمانان در عروسی محمدرضا گلزار باشد. حدود 400 نفر بوده و این سوپراستار کمترین رقم را دارد و برای پذیرایی این باغ تالار باید مبلغی در حدود یک میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین رقم ممکن در این منو است زیرا این رقم را می توان دقیقا دو برابر کرد، یعنی. برای هر مهمان تا سقف 5 میلیون تومان. نیز افزایش می یابد.

تالار عروسی محمدرضا گلزار

هزینه گل آرایی در این تالارها از 110 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان و سایر هزینه ها مانند کیک و سفره عقد بسته به مدل های مختلف از 100 میلیون تا 300 میلیون تومان متغیر است.

در عین حال در مورد این باغ تالار نیز باید به این نکته اشاره کرد که این عمارت دارای کافه و سفره خانه سنتی، زمین بازی کودکان و امکانات ویژه دیگری است که استفاده از هر یک بر رقم مذکور خواهد افزود.تالار عروسی محمدرضا گلزار

در واقع اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با حمایت مدیران این باغ کاخ استفاده نمی کرد، بدون شک با عروسی چند میلیاردی روبرو هستیم که طبق اطلاعات موجود می تواند بین 3 تا 100 تومان هزینه داشته باشد. 10 میلیارد تومان برای این سوپراستار

تالار عروسی محمدرضا گلزار

این هزینه ها شامل هزینه تالار و پذیرایی آن، هزینه گل آرایی، هزینه فیلمبرداری و عکاسی و آتلیه، هزینه کیک و پذیرایی بعد از شام و سفره عقد و احتمالاً هزینه های مربوط به لباس عروسی و استایل عروس و داماد؛ و زمانی که قیمت شام عروسی حداقل یک میلیارد تومان باشد چندان عجیب نخواهد بود که کل هزینه به چند میلیارد تومان برسد.تالار عروسی محمدرضا گلزار

دیدگاهتان را بنویسید