قیمت سموم 30 درصد افزایش یافت


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844174

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

مدیر حفظ نباتات سازمان کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سموم در سال جاری بین 20 تا 30 درصد تغییر کرده است، گفت: از کشاورزان خواسته شده سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه های مجاز و با فاکتور تهیه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید بلالی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تعداد مغازه های مجاز فروش سموم کشاورزی در استان زنجان گفت: 80 مغازه مجاز فروش سموم کشاورزی در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مغازه های مجاز فروش سموم کشاورزی مانند داروخانه های حوزه کشاورزی هستند، افزود: فروشگاه های سموم کشاورزی به صورت دوره ای نظارت می شوند و تمامی سموم موجود در مغازه های مجاز دارای برچسب و تاییدیه سازمان حفظ نباتات هستند.

مدیر حفظ نباتات استان زنجان گفت: تیم های نظارتی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و جهاد کشاورزی هستند و در صورت مشاهده تخلف، پرونده تشکیل و اقدامات لازم انجام می شود که گاهی منجر به صدور مجوز و پلمب فروشگاه باطل می شود

وی با بیان اینکه مردم در برخی مواقع اقدام به فروش سموم کشاورزی بدون مجوز می کنند، گفت: در صورت شناسایی این افراد حتما مورد توجه قرار خواهند گرفت چرا که ساخت مغازه سموم کشاورزی مراحل قانونی دارد که باید از طریق سازمان جهاد کشاورزی و نظام جهاد کشاورزی طی شود. بودن.

بلالی با اشاره به اینکه سموم در سال جاری بین 20 تا 30 درصد تغییر قیمت داشته است، گفت: از کشاورزان خواسته شده سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه های مجاز فاکتور تهیه کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانند اصول قانونی را رعایت کنند و قانونمند باشند و عمل کنند. متحمل ضرر نشوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید