لیگ اروپا صعود پورتو به مرحله هشتم با درخشش طارمی/مهدی ستاره مخوف آبی های پرتغالی


ساعت: 01:20
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811110

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی موفق شد با حذف لاتزیو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در یکی از دیدارهای مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا امروز پنجشنبه تیم پورتو پرتغال به مصاف لاتزیو ایتالیا رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

برخلاف دیداری که مهاجم ایرانی پورتو مهدی طارمی روی نیمکت حضور داشت، این بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و بار دیگر با گل و پاس گل شایستگی های خود را ثابت کرد.

در این دیدار لاتزیو با گل دقیقه 19 ایموبیله از پورتو پیشی گرفت اما مهدی طارمی در دقیقه 31 از روی پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

این پنالتی داستان عجیبی داشت. داور این دیدار ابتدا حذف طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تخلف تشخیص داد و مهاجم ایرانی را با کارت زرد جریمه کرد. پس از بررسی این صحنه در VAR، داور نظر خود را تغییر داد و یک پنالتی برای پورتو اعلام شد.

اما این پایان طارمی نبود. این بازیکن در دقیقه 60 یک پاس دیدنی به اوریبه داد و او گل دوم پورتو را به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 70 تعویض شد و به جای اووالیلسون قرار گرفت. فشار لاتزیو برای جبران نتیجه در دقایق پایانی به اوج خود رسید و در نهایت توسط کاتالدی در دقیقه 94 به گل رسید.

بازی برگشت با نتیجه 2 بر 1 به سود پورتو به پایان رسید.

به این ترتیب پورتو با پیروزی 4 بر 3 در مجموع به مرحله یک هشتم لیگ اروپا راه یافت. حریفان در این مرحله پس از قرعه کشی مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید