لیگ بدنسازی و پرورش اندام دومین جلسه هماهنگی لیگ با حضور مدیران باشگاه برگزار شد / شهریار میزبان


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806520

دومین جلسه هماهنگی اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با حضور رئیس فدراسیون و مدیران باشگاه ها برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام و پرورش اندام، در این جلسه به منظور تعیین زمان و مکان برگزاری مسابقات در فدراسیون برگزار و در محل فدراسیون برگزار و با حضور رئیس و رئیس هیئت مدیره و پرورش اندام گفتگوهای لازم انجام شد. دیگران. کارکنان فدراسیون

در پایان مقرر شد با توجه به مجوز برگزاری مسابقات رفت و برگشت در شهرستان شهریار استان تهران، مسابقات هر دو گروه الف و ب در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه به میزبانی باشگاه برگزار شود. FA شهریار برگزار می شود. بر این اساس دیدارهای گروه B صبح پنجشنبه و دیدارهای گروه A بعدازظهر پنجشنبه برگزار می شود.

همچنین وزنه برداری و وزنه برداری در رشته فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک یک روز قبل از مسابقات یعنی چهارشنبه 20 بهمن ماه برگزار می شود.

بر اساس توافقات انجام شده در جلسه امروز 5 کیلوگرم وزن در فیزیک کلاسیک و 3 کیلوگرم در رشته باد کلاسیک در نظر گرفته می شود.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه پذیرش شهرستان شهریار با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و فرهاد عزیزی رئیس هیئت مدیره شهریار و مدیر باشگاه منعقد شد. FA امضاء شده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید