لیگ برتر بسکتبال تصمیم کمیسیون بدوی انضباطی بازی شیمیدر و شهرداری گرگان اعلام شد.


ساعت: 22:23
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820470

کمیسیون انضباطی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی اتفاقات اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، جلسه ای بین تیم های شیمیدر و شهرداری گرگان برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیسیون بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال به منظور رسیدگی به تخلفات بازی شیمدر و شهرداری گرگان و بنا به گزارش ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون برگزار شد. شیمیدر که اعتراض و شکایت سرپرست تیم شیمیدر را برانگیخت، به شرح زیر رای داد:

تیم شهرداری گرگان با توجه به قرائن تخلف از سوی تماشاگران، تشویق غیراستاندارد از نظر رافت اسلامی را محکوم و تیم مذکور را با درج در پرونده به توبیخ کتبی محکوم کرد.

جلسه دادگاه حذف تماشاگران باشگاه شهرداری گرگان از شرکت در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که در مدت حذف به مدت سه ماه می باشد.
ضمناً باشگاه شهرداری گرگان می تواند حداکثر 50 تماشاگر برای شرکت در مسابقه 20 فروردین 1401 داشته باشد.

از مدیران فنی دو تیم نیز فراخوانده شد که در خصوص اتفاقات و کنترل نیمکت اخطار جدی دریافت کردند.

این رأی طبق ماده (9) آیین نامه انضباطی قابل تجدیدنظرخواهی است. معترض می تواند ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ رای شکایت خود را به دبیرخانه فدراسیون تسلیم کند. در صورت عدم اعتراض، مفاد این رأی در تاریخ انقضای مهلت مذکور قطعی و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید