لیگ برتر تکواندو اعلام اسامی داوران پیکارهای عقب افتاده و تعیین ساعت برگزاری مسابقات


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836923

دیدارهای باقی مانده از هفته اول تا سوم مرحله نهایی لیگ برتر تکواندو روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور 14 داور در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم مرحله نهایی بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو خلیج فارس “جام خلیج فارس” به یاد محسن حاجی مدافع تکواندو روز دوشنبه تکواندو برگزار شد. خانه برگزار می شود.

در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند. به آخرین مرحله برسید.

در این دوره از مسابقات 14 داور: یوسف نجفی زاده، سعید محتهدی، مهرداد حقیقی، سیدجلال سید مردانی، عباس محبی، امیر موسی زاده، ابراهیم بهرام رضی، یوسف روحی، عسگر محمد، طاهر محردی محمدی محاکمه رضا صفر حبازین وحیدیان و حسین . حافظ مهدوی قضاوت را بر عهده دارد.

همچنین در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق. . به آخرین مرحله رسیدند.

طبق اعلام سازمان لیگ، او در دیدارهای آخر هفته اول به مصاف لوازم خانگی کن می رود.

پس از هفته دوم این رقابت ها پاس و دانشگاه آزاد اسلامی صف آرایی می کنند و صنعت مس کرمان روی لوازم خانگی کن قرار می گیرد.

در دیدارهای معوقه از هفته سوم شهرداری ورامین به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می رود و تکواندوکاران مس سونگون ورزقان برای مبارزه با خوک ها با لوازم خانگی به میدان می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید