لیگ بین المللی اسکی آلپاین حسین ساوه شمشکی و عاطفه احمدی قهرمان شدند

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799463

دومین روز از هفته سوم لیگ بین المللی اسکی آلپاین (انتخابی المپیک زمستانی 2022) به میزبانی پیست بین المللی دربندسر با قهرمانی حسین ساوه شمشکی در مردان و عاطفه احمدی در بخش بانوان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه مسابقات مقدماتی المپیک زمستانی، دیروز یکشنبه 19 دی ماه، هفته سوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین قهرمانی کشور به میزبانی پیست بین المللی دربندسر آغاز شد و تا روز چهارشنبه بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت.

در پایان دومین روز از مسابقات مارپیچ کوچک در بخش بانوان عاطفه احمدی (از باشگاه جاده برفی با حمایت صنایع خودروسازی ایلیا) قهرمان شد. فروغ عباسی و مرجان کلهر از شرکت تله کابین دربندسر نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در آقایان حسین ساوه شمشکی دوم شد و محمد کیادربندسری از تله کابین دربندسر سوم شد و سید مرتضی جعفری از باشگاه خودروسازی ایلیا سوم شد.

این مسابقات که تا روز چهارشنبه 22 دی ماه ادامه دارد، توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیئت اسکی استان تهران در دوبخش بانوان و آقایان و زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید