لیگ دسته اول کشتی فرنگی برای حمایت از تیم جوانان و امید برگزار می شود


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879177

هیئت های استانی و حامیان مالی با استقبال خوبی مواجه شدند

رئیس سازمان لیگ کشتی فرنگی با اشاره به استقبال خوب هیئت های استانی و حامیان مالی از لیگ دسته اول گفت: هدف از برگزاری این مسابقات که زیر 23 سال برگزار می شود کمک رسانی خواهد بود. تیم جوانان و تیم امید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید جاری رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص رقابت های لیگ کشتی در این فصل گفت: قرعه کشی روز یکشنبه این مسابقات با حضور 17 تیم در قسمت غرب برگزار شد. 17 تیم در قسمت آزاد.

جاری افزود: اولین دوره مسابقات لیگ دسته اول از 23 تیرماه آغاز می شود و فینال مسابقات نیز 5 شهریورماه مصادف با ولادت پهلوان تهتی جهان برگزار می شود.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به استقبال خوب استان ها گفت: جا دارد از هیئت های کشتی استانی که همکاری خوبی با سازمان لیگ داشتند و حامیانی که به کمک این سازمان آمدند تشکر ویژه داشته باشم. کشتی.» امیدوارم نتیجه لیگ دسته اول حضور پررنگ هیئت ها و اسپانسرها در لیگ برتر باشد که بعد از جام جهانی صربستان انجام می شود.

جاری گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر در پاییز و اوایل زمستان برگزار می شود، تصمیم گرفتیم در تابستان که جایی برای مسابقات باشگاهی نبود با استفاده از 2 کشتی گیر بزرگسال در رده سنی زیر 23 سال لیگ دسته اول را افتتاح کنیم. انجام هر مسابقه تا بتوانیم به تیم جوانان و امید کمک کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف ما در لیگ دسته اول حضور کشتی گیران درجه سه و چهار در مسابقات باشگاهی است تا بتوانند با حضور در لیگ، رقابتی باشند و به آنها کمک مالی کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید