ماجرای بازگشت گادوین به پرسپولیس; خبر عجیب از راهروی باشگاه

ماجرای بازگشت گادوین به پرسپولیس;  خبر عجیب از راهروی باشگاه

گادوین مانچا پس از درخشش در پیکان به پرسپولیس آمد و در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس مهاجمی موثر بود، اما کم کم درخشش حضور در تیمی پرطرفدار و توجه خاص به او باعث شد که به شدت سقوط کند و به مهاجمی بی قرار تبدیل شود. پرسپولیس. منشا در استقلال هم عملکرد ضعیفی داشت و بعد به گل گهر پیوست. با تیم شهرستانی شرایط برای مهاجم نیجریه ای بهتر شده است اما در این فصل با انتقال به رفسنجان شرایط برای او کاملا تغییر کرده است.

منشا در حال حاضر با 14 گل بهترین گلزن لیگ برتر است و اگرچه بیشتر این گل ها را در ضربات پنالتی به ثمر رسانده اما در خط هافبک عملکرد قابل قبولی داشته و به نظر می رسد دوباره به اوج رسیده است. در عین حال آقای گلی در این فصل شفاف به نظر می رسد.

دیروز شنیده شد پرسپولیسی که در این فصل هیچ چیز خوبی از مهاجمانش ندیده به دنبال گادوین مانچا است که با توجه به درخشش او در این فصل اصلا عجیب نیست و خود مانچا هم قطعا دوست دارد قرمز باشد. دوباره بلند شوید و در کانون توجه قرار بگیرید. به هر حال این شایعه ای است که باید جدی گرفته شود، هرچند هیچکس در تیم و باشگاه پرسپولیس دوست ندارد در این باره صحبت کند.

با توجه به احتمال جدایی مهدی عبدی و بلاتکلیفی تمدید قرارداد با القطر، پرسپولیس حداقل یک مهاجم مطرح دیگر را برای فصل آینده می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید