ماجرای دیدار جمعی از طنزپردازان با رهبر انقلاب/ «غیررسمی ۴» دیدنی شد.


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809969

فعالان فرهنگی سراسر کشور در حال تماشای آخرین قسمت از مستند «غیررسمی» به روایت جمعی از طنزپردازان در دیدار با رهبرانقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در سال‌های اخیر تأسیس شده است، برگزاری جلسات مختلف با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از جلسات رسمی برگزار می شود و رهبر انقلاب پای صحبت ها و دل حاضران می نشیند، برخی از این جلسات سال 95 در قالب جلسات «پنجشنبه» برگزار می شود.

پژوهشکده فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) در مجموعه مستندهای «غیررسمی» روایتی از این دیدارها نوشته است. مقدس و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر انقلاب از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد که هر یک با واکنش ها و بازتاب های ویژه مخاطبان و رسانه ها همراه بود.

قسمت چهارم این مجموعه روایتگر صحبت ها، پروازها و ترس های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب است که در تیرماه 1388 برگزار شد.

اکران این مستند ویژه فعالان فرهنگی و هنرمندان و رسانه های استان های مختلف از هفته گذشته آغاز شده و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.


61390769 53bb 4c98 99ae d23257a5c52f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید