ما عنوان قهرمانی کبدی نوجوانان جهان را حفظ خواهیم کرد

ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921739

قول سرمربی تیم جوانان کبادی برای درخشش در مسابقات جهانی

سرمربی تیم جوانان کبادی با اشاره به میزبانی ایران در دور دوم این مسابقات گفت: کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات برای ما اهمیت ویژه ای دارد و بیش از هر زمان دیگری برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان تلاش می کنیم. در این دور.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نواب تشه کالا سرمربی تیم کبدی جوانان با اشاره به مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان گفت: تمرینات منسجمی را برای آماده شدن برای دور دوم این مسابقات انجام می دهیم.
سرمربی تیم جوانان کبادی با اشاره به میزبانی ایران در دور دوم این مسابقات تصریح کرد: قهرمانی در این رویداد برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری 5 مرحله اردوی آمادگی برای تیم جوانان خبر داد و افزود: آغاز این اردوها با حضور 40 ورزشکار نخبه در این رشته آغاز شد.

وی با اعلام اینکه دور رفت این اردوها در قطعه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارزیابی ما برای این اردوی ده روزه این است که آمادگی تیم ملی بالای 60 درصد است و در 4 دوره باقی مانده این آمادگی را به 90 درصد ارتقا می دهیم. .

سرمربی تیم جوانان با یادآوری اینکه ایران در دوره قبل در صدر جدول قهرمانی این دوره از مسابقات قرار داشت، تصریح کرد: در این دوره با هدف کسب عنوان قهرمانی دوره دوم خود را برای حضور در مسابقات آماده می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر از 16 استان کبدی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده است که نوید توسعه این رشته در سراسر کشور را می دهد.


کالا که با پیراهن تیم ملی کبدی در این منطقه تلاش کرده پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد و هم اکنون سرمربی تیم کبدی جوانان است، گفت: سعی می کنیم هرجا که هستیم سرود ملی جمهوری اسلامی را پخش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید