حق مدال طلای نوجوانان ایرانی/ برزیل در نیمه نهایی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان متفاوت خواهیم دید.


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876859

برزیل حریف ایران در نیمه نهایی ساحل نوجوانان جهان است

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران امشب (شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هندبالیست های ساحلی ایران که پس از برتری مقابل آرژانتین برای اولین بار با تیم های برزیل، فرانسه و کرواسی جواز حضور در چهار تیم نخست این رقابت ها را کسب کردند، صف آرایی خواهند کرد. امشب در رقابتی مهم و حساس مقابل برزیل. دیگر بازی نیمه نهایی بین کرواسی و فرانسه برگزار می شود.

این اولین بار در تاریخ هندبال ایران است که یک تیم ملی در جمع چهار تیم برتر جهان قرار می گیرد.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران می گوید شرایط برزیل در مرحله نیمه نهایی با مرحله قبل مسابقات متفاوت است و بازی سختی مقابل حریف خواهد داشت اما همه او و شاگردانش برای بردن یک دنیا تلاش می کنند. مدال

مهدی کشکی سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران پس از پیروزی مقابل آرژانتین و صعود به نیمه نهایی جام جهانی گفت: در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرژانتین به عنوان یکی از قوی ترین تیم های این رویداد عملکرد خوبی داشتیم. “ما راه خود را به نیمه نهایی رساندیم.

وی با اشاره به آنالیز تیم ملی آرژانتین خاطرنشان کرد: آنالیز خوبی از تیم ملی آرژانتین داشتیم و طبق برنامه توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. به نظر من حتی می توانستیم 2 بر صفر مقابل حریف پیروز شویم و در نهایت با مدیریت مسابقه برنده این دیدار حساس شدیم.

قشقایی راد با تاکید بر آمادگی ملی پوشان برای حضور در نیمه نهایی و دیدار با برزیل، افزود: آماده رویارویی با برزیل در نیمه نهایی هستیم. البته شرایط در نیمه نهایی بسیار متفاوت است و اگرچه در دور قبل برزیل را شکست دادیم، اما در نیمه نهایی هم نمی توان انتظار داشت که شرایط یکسانی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم با ریکاوری و تمرکز بازیکنان در زمان باقی مانده بتوانیم با شکست برزیل به فینال راه پیدا کنیم. حق تیم ملی ایران کسب مدال طلای جام جهانی است و امیدوارم در نهایت بتوانیم با مدال طلا به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید