محدودیت 20 درصدی قطارهای مسافری / پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از اواسط بهمن آغاز می شود.

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801385

رئیس اداره کل راه آهن منطقه شمال غرب کشور اعلام کرد؛

رئیس راه‌آهن منطقه‌ای شمال غرب گفت: با توجه به کاهش مبتلایان به بیماری‌های عروق کرونر، افزایش کلی واکسیناسیون و بهبود بیماری، هم‌اکنون 20 درصد محدودیت‌های قبلی برای سفر با قطار اعمال می‌شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منوچهر صفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص محدودیت های کرونری قطارهای مسافری گفت: پیش از این ظرفیت قطارها به 50 درصد محدود می شد و 2 بلیت برای کوپه های 4 نفره فروخته می شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب، افزایش واکسیناسیون عمومی و بهبود بیماری در حال حاضر 20 درصد محدودیت های قبلی در سفر با قطار اعمال می شود.

صفری افزود: به عبارت دیگر در حال حاضر از هر 10 صندلی قطار، 2 صندلی خالی مانده و محدودیت 20 درصدی برای ظرفیت قطار اعمال می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمال غرب گفت: افزایش قیمت بلیت قطار صورت نگرفته است و ممکن است نرخ بلیت نوروزی افزایش یابد که متعاقبا اعلام می شود.

وی در خصوص زمان فروش بلیت های نوروزی نیز گفت: فروش بلیت های نوروزی معمولا از اواسط بهمن ماه آغاز می شود اما هنوز دستورالعملی برای فروش این بلیت ها اعلام نشده است.

صفری خاطرنشان کرد: نحوه فروش بلیت نوروزی در صورت اطلاع اطلاع رسانی می شود تا مسافران از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید