مهاجم جدید پرسپولیس از بلژیک می آید؟

مهاجم جدید پرسپولیس از بلژیک می آید؟

پرسپولیس برای بیست و یکمین دوره لیگ برتر 5 خرید جدید انجام داد. 2 مدافع ، 2 هافبک و یک مهاجم. با این حال ، این تیم هنوز به دنبال خرید مهاجم جدیدی است که گفته می شود بازیکن خارجی است.

یحیی گل محمدی مدت هاست در تلاش برای خرید یک مهاجم خارجی برای پرسپولیس است. حتی عنوان شد که بازیکن مورد نظرش استنلی کی ، مهاجم فصل گذشته سپاهان بود اما ابتدا قانون فدراسیون فوتبال و بعدا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه مانع از خرید این بازیکن شد.

از آنجایی که پرسپولیس هنوز جای خالی در لیست بزرگسالان تیم دارد ، فرض بر این است که جای خالی مهاجم خارجی است و استنلی کی هنوز گزینه اصلی است. با این حال، اظهارات اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه بازیکن خارجی که آزاد شده و تیم ندارد حتماً در بازی اش مشکل داشته است، شایعاتی را در مورد احتمال جذب گل محمدی مهاجم خارجی دامن زده است. همزمان شایعاتی مبنی بر تلاش پرسپولیسی ها برای خرید مهاجم بادران وجود دارد. این موضوع حتی در صورت تحقق در لیست پرسپولیس قرار نمی گیرد ، زیرا مهاجم بادران جزو خریدهای زیر 23 سال پرسپولیس است.

حالا اما شایعه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه خرید پرسپولیس ممکن است بعد از پنجره نقل و انتقالات غار رضایی ، بازیکن باشگاه لوون بلژیک انجام شود. کاوه پیش از این برای استقلال بازی کرده بود و تا دو هفته پیش شایعاتی مبنی بر بازگشت او به این تیم شنیده می شد. با این حال به نظر می رسد استقلالی ها با رودی زاستد موافقت کرده اند و مهاجم فرانکو-بنینی باید فردا وارد تهران شود. در این میان گفته می شد رابطه خوب کاوه رضایی با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می تواند او را به پرسپولیس جذب کند تا در سال قبل از جام جهانی کاوه رضایی فرصت حضور در تیم ملی را از دست ندهد. این شایعه در شرایطی مطرح شد که رضایی شرایط خوبی در باشگاه لوون بلژیک ندارد و در این فصل تنها 5 بار به میدان رفته است که منجر به پاس گل شد.

دیدگاهتان را بنویسید