مهدی طارمی بلافاصله وارد ترکیب اصلی اینتر می شود!

روز جدید :

تمرین سه: اگر آرژانتین و فرانسه به فینال‌های کوپا آمریکا و یورو 2024 برسند، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام دو مهاجم برتر اینتر تا آگوست در دسترس نخواهند بود و طبیعتاً مهدی طارمی، مهاجم ایرانی جدید اینتر در هفته‌های ابتدایی سری آ خواهد بود. این کار برای شروع فضای خوبی ایجاد می کند. طارمی می تواند در بازی های دوستانه پیش فصل نیز حضور داشته باشد.

مهدی طارمی بلافاصله وارد ترکیب اصلی اینتر می شود!

فوتبال نویس گاتزتا دلو اسپورت مقاله خود را اینگونه آغاز می کند و می نویسد مهدی طارمی می تواند امیدوار باشد که از همان ابتدا فرصت خوبی برای نشان دادن ارزش های خود پیدا کند.

متن زیر آماده است: «اینتر ساعت را تماشا می کند و منتظر می ماند. صبح فردا صبح، اینتر متوجه خواهد شد که آیا فصل بی پایان لائوتارو مارتینز به نیمه نهایی کوپا آمریکا خواهد رسید یا خیر.

سپس در پایان روز، اینتر با یادداشت های دیگری در دفترچه خاطرات به خواب می رود، اول اینکه مارکوس تورام و فرانسه با غلبه بر پرتغال به نیمه نهایی یورو رسیدند که او را تا 9 جولای درگیر خواهد کرد. و گزینه دو، مارکوس از پرتغال حذف می شود و برای رفتن به تعطیلات آماده می شود. در هر صورت یک چیز مسلم است; تورام و لائوتارو از 21 روزی که باشگاه به همه بازیکنان داده استفاده خواهند کرد و ما فقط باید بفهمیم چه زمانی.

در اینجا، اگر تورام و لائوتارو بیایند، مهاجم آرژانتینی به دنبال سومین جام متوالی با آرژانتین در میامی در 15 جولای (25 ژوئیه) خواهد بود و تورام در 14 جولای (24 جولای) در برلین برای یورو می جنگد. بنابراین، لائوتارو و مارکوس تا 5 تا 6 آگوست (15 مرداد) یعنی حدود ده روز مانده به شروع مسابقات، به کمپ تمرینی آپیانو باز نخواهند گشت.

در عوض مهدی طارمی بدون توجه به زمان آمدن تورام و لائوتارو آماده بازی برای اینتر است. وقتی پیش فصل اینتر در 13 جولای آغاز می شود، مهدی آنجا خواهد بود و او ماموریتی را برای تکمیل خواهد داشت و از تمام پیش فصل موجود استفاده می کند تا اینزاگی را متقاعد کند که فوراً روی او برای ترکیب اصلی حساب کند.

شروع خوب طارمی

مهدی از همان ابتدا شروع امیدوارکننده ای داشت. او برای تسریع در تطبیق خود، یادگیری زبان ایتالیایی را زود شروع کرد، بیش از یک بار برای جستجوی خانه به میلان رفت (ماموریت انجام شد) و مهمتر از همه، فرصت ملاقات با اینزاگی را پیدا کرد: «ما صحبت خوبی با مربی خود داشتیم. “

مهاجم سابق پورتو پس از ملاقات با اینزاگی گفت: کار با او هیجان انگیز خواهد بود. از تماشای مسابقات اینتر از تلویزیون، احساس یک تیم قوی و فشرده با ارتباط خوب بین گروه و ایده های مربی را دارم.

اینزاگی و تیمش نیز ادامه دادند: طارمی از راه دور مورد مطالعه قرار گرفت و آنالیز ویدیویی تایید کرد که حضور او در این تیم بدون مشکلات زیادی امکان پذیر است. چون مهدی می تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی ناب بازی کند یا به عنوان مهاجم دوم. می تواند به بازی عمق دهد یا به عنوان یک گل در جعبه عمل کند. او گل می زند و گل می آفریند، کاری که لائوتارو و تورامه در فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده جذب نشد و یک ماه تمام فرصت دارد تا این را به مربی نشان دهد.